زهره ترک شدن ستاره بارسلونا پس از لایی زدن به بازیکن اتلتیک بیلبائو!

زهره ترک شدن ستاره بارسلونا پس از لایی زدن به بازیکن اتلتیک بیلبائو!

پایگاه خبری فوتبالی - پدری گونزالس ستاره جوان بارسلونا اعتراف کرد که در هنگام لایی زدن به میکل بالنزیاگا بسیار ترسیده بود، چون در صورت ناکامی ممکن بود توسط بسیاری از مردم مورد تمسخر قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب بارسلونا موفق شد در نیوکمپ با نتیجه پرگل چهار بر صفر اتلتیک بیلبائو را تحقیر کند تا شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده افزایش پیدا کند. در جریان این دیدار، پدری نوزده 19 ساله با یک حرکت بسیار زیبا میکل بالنزیاگا بازیکن بیلبائو را از پیش رو برداشت. این حرکت او مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و خیلی‌ها این حرکت را به حرکت رویایی خوان رومن ریکلمه اسطوره آرژانتینی بوکا جونیورز تشبیه کردند که در دیدار مقابل ریورپلاته ماریو یپس را تحقیر کرد. 

به نقل از سایت گل، پدری راجع به لایی زدنش به بالنزیاگا به مووی استار گفت: "از نظر شخصی احساس بسیار فوق العاده‌ای دارم. دوست دارم توپ همیشه زیر پایم باشد. در زمان لایی زدن واقعا ترسیده بودم که اگر موفق نشوم ممکن است مرا احمق خطاب کنند، اما از پس آن برآمدم."

ژاوی نیز درباره این لایی پدری گفت: "موضوع فقط لایی زدن نیست، بلکه فهم بالای او از فوتبال است. پدری توپ را حفظ و به خوبی میان خوبی ارتباط برقرار می‌کند."

4416