نظر ستاره سابق لیگ برتر درباره بازگشت لوکاکو به اینتر

نظر ستاره سابق لیگ برتر درباره بازگشت لوکاکو به اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق وستهام تصور می‌کند که تلاش اینتر برای بازگرداندن لوکاکو، یک هزینه بربادرفته است.

به گزارش فوتبالی، پائولو دی کانیو، بازیکن سابق وستهام یونایتد، گفته‌است که اگر اینترمیلان برای به‌خدمت‌گیری مجدد لوکاکو اقدام کند، سرمایه‌ی خود را به‌هدر داده است. دی‌کانیو معتقد است که لوکاکو در اینتر روی نیمکت خواهد نشست زیرا این تیم بازیکنان باکیفیتی در ترکیب خود دارد.

دی کانیو در یک برنامه تلویزیونی، در گفتگو با جوزپه برگومی بازیکن سابق اینترمیلان دیدگاه خود درباره عملکرد لوکاکو را اعلام کرده‌است.

برگومی در مورد اینکه آیا اینترمیلان باید تلاش کند تا او را به ایتالیا بازگرداند یا خیر سوال کرد، که دی‌کانیو اینگونه پاسخ داد: "یک سرمایه گذاری بی‌هوده برای کسی که روی نیمکت خواهد نشست. این مهاجم بلژیکی در این تیم که بازیکنان باکیفیتی را به‌میزان لازم در ترکیب دارد، جایی نخواهد داشت."

مهاجم تیم‌ملی بلژیک در تابستان اخیر با قراردادی 97.5 میلیون پوندی از اینترمیلان به چلسی پیوست.

لوکاکو پس از جدایی از منچستریونایتد در سال 2019، دو سال برای اینترمیلان در سری‌آ بازی کرد. این ملی‌پوش بلژیکی به اینترمیلان کمک کرد تا فصل گذشته به 8 سال قهرمانی متوالی یوونتوس پایان داده و قهرمان سری‌آ شود.

با این حال بازگشت او در لیگ برتر با مصدومیت و حواشی بسیاری همراه بوده‌است. لوکاکو تنها چندهفته پس از بازگشتش به لیگ برتر دچار مصدومیت شد و در طول این فصل همواره مورد انتقاد قرار گرفته‌است.

9719