مدعی سابق جایزه توپ طلا راهی بیمارستان شد

مدعی سابق جایزه توپ طلا راهی بیمارستان شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک ریبری هافبک فرانسوی سالرنیتانا و سابق بایرن مونیخ در یک سانحه رانندگی از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان برده شد. گزارشات حاکی از آن است که برای چند روزی در بیمارستان تحت درمان قرار خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی، این حادثه صبح روز یک شنبه در شهر سالرنو ایتالیا، زمانی که اتومبیل ستاره فرانسوی به چراغ راهنمایی برخورد شدید کرد. نشریه کوریره دلواسپورت مدعی است که ریبری پشت فرمان نبوده، اما سریعا به بیمارستان منتقل شد و پس از گذشت چند ساعت پزشکان برای بازگشت او به خانه چراغ سبز نشان دادند. 

در همین حال سالرنیتانا اصلا اوضاع جالبی در سری آ ندارد و فعلا با پانزده امتیاز از بیست و پنج بازی در قعر جدول قرار دارند. ریبری در تابستان گذشته پس از آن که فیورنتینا قراردادش را فسخ کرد، تصمیم گرفت به این باشگاه بپیوندد و به فوتبالش در ایتالیا ادامه دهد. ریبری یکی از مدعیان اصلی جایزه توپ طلا در سال 2013 بود. او به همراه بایرن مونیخ یوپ هاینکس موفق شد لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا و دی اف بی پوکال را فتح کند، اما در رده بندی توپ طلا نتوانست از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی وقت رئال مادرید پیشی بگیرد و دستش از این عنوان کوتاه ماند. 

4416