پیروانی: هیچ اعتراضی به برنامه بازی‌ها نداریم

پیروانی: هیچ اعتراضی به برنامه بازی‌ها نداریم

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر تیم پرسپولیس گفت: تمرکزمان روی پرسپولیس است و سعی می‌کنیم بیشتر عمل کنیم و کمتر حرف بزنیم.

به گزارش فوتبالی، افشین پیروانی پس از پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: یک بازی خوب مقابل تیم خوب مس رفسنجان انجام دادیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.
وی در خصوص اینکه استقلالی‌ها خواستار برقراری عدالت در زمان برگزاری بازی‌های خودشان و پرسپولیس شده‌اند، تصریح کرد: درباره تیم خودمان صحبت می‌کنیم و تمرکزمان هم روی پرسپولیس است. سعی می‌کنیم بیشتر عمل کنیم و کمتر حرف بزنیم. ما هیچ اعتراضی نسبت به برنامه بازی‌ها نداریم، یک هفته قبل از استقلال بازی داریم و یک هفته هم بعد از آنها و باید همه تمکین کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص حاشیه‌هایی که در مصاحبه مدیرعامل استقلال با خبرنگاران به وجود آمده بود، عنوان کرد: من فقط می‌گویم که حرکت قشنگی نبود و به شخصه از سرکار خانمی که این اتفاق برای او افتاد، عذرخواهی می‌کنم.

پیروانی در پاسخ به این سوال که فرقی می‌کند بازی با صنعت نفت پیش از بازی با استقلال باشد یا بعد از بازی آنها، خاطرنشان کرد: فرقی برای ما نمی‌کند، ما پرسپولیس هستیم و در هر بازی برای پیروزی تلاش می‌کنیم حالا چه بازی بعد از بازی با استقلال باشد یا چه قبل از بازی آنها.

وی در پاسخ به این سوال که اتفاقات پیش از دربی، حساسیت این بازی را زیاد نمی‌کند؟ گفت: سعی می‌کنیم درباره کسی صحبت نکنیم. هفته بعد با تیم خوب صنعت نفت بازی داریم و ان‌شاءالله با یک بازی خوب 3 امتیاز بازی را بگیریم.

مدیر تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ربیعی در نشست خبری بعد از بازی گفت که پرسپولیسی‌ها در صحنه گل دوم بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، اظهار داشت: ربیعی نظرش را گفته است، این تیم کادرفنی خوبی دارد و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

1470