علت دور شدن مدافع چلسی از مونیخ و نزدیک شدن او به بارسلون مشخص شد: خساست ژرمن‌ها!

علت دور شدن مدافع چلسی از مونیخ و نزدیک شدن او به بارسلون مشخص شد: خساست ژرمن‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی - عدم ارائه پیشنهاد مالی مناسب از سوی مدیران مونیخی، اصلی‌ترین گزینه باواریایی‌ها برای تقویت خط دفاعی تیمشان را در آستانه پیوستن به باشگاه اسپانیایی بارسلونا قرار داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان به منظور جانشینی نیکلاس زوله، به عنوان اصلی‌ترین گزینه چشم به خرید آندریاس کریستنسن، مدافع تیم ملی فوتبال دانمارک از باشگاه آبی‌پوش چلسی انگلستان دارند؛ مدافعی که قراردادش در پایان رقابت‌های فصل جاری تمام خواهد شد و بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او، هیچ هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

اصلی‌ترین دلیل جدایی آندریاس کریستنسن از جمع بازیکنان چلسی، عدم دریافت پیشنهاد مالی مناسب از سوی سران باشگاه لندنی است. با این اوصاف، گفته می‌شود که مدیریت باشگاه بایرن مونیخ نیز بسته مالی درخور و مناسبی به این بازیکن ملی‌پوش ارائه نکرده است. این اتفاق باعث شده تا آندریاس کریستنسن دانمارکی در آستانه پیوستن به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در تیم بارسلونا قرار بگیرد.

طبق گزارشات، آندریاس کریستنسن همچنان گزینه نخست مقامات باشگاه بایرن مونیخ است و تا زمانی که باواریایی‌ها به طور رسمی از جذب این بازیکن ملی‌پوش دانمارکی ناامید نشوند، به سراغ پلن بی و بازیکن دیگری نخواهند رفت.

گفته می‌شود که در صورت شکست در پروژه به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش دانمارکی، مدیریت باشگاه بایرن مونیخ برنامه در اختیار گرفتن بازیکنانی نظیر نیکو شلاتربک از فرایبورگ، ماتیاس گینتر از بروسیا مونشن گلادباخ و گلیسون برمر از تورینو را به صورت جدی‌تری پی‌گیری خواهد کرد.

9404