غیبت رهبر خط میانی میلان در دربی فردا شب برابر اینتر

غیبت رهبر خط میانی میلان در دربی فردا شب برابر اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - خبر بد برای میلانی ها، عدم دسترسی این تیم به رهبر جوان خط میانی خود برای مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل همشهری خود اینتر خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت چاپ رم ایتالیا، یکی از قهرمانان اصلی تیم میلان، بازی دربی حساس در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا برابر اینتر را از دست خواهد داد و به عبارت دیگر، ساندرو تونالی به دلیل محرومیت نمی‌تواند در مسابقه دور رفت دو تیم، میلانی ها را همراهی کند.

این هافبک جوان ایتالیایی برای مسابقه دور برگشت که به میزبانی افعی‌ها برگزار خواهد شد، در دسترس خواهد بود اما استفانو پیولی، سرمربی روسونری ضمن تأیید عدم حضور این بازیکن برای دربی فردا شب مقابل نراتزوری، در خط میانی با یک خلاء بزرگ رو به رو خواهد بود و اهمیت ساندرو تونالی برای باشگاه قرمز و مشکی پوش شهر میلان و پیولی به عنوان سرمربی این تیم، غیر قابل انکار است.

حتی با وجود عملکرد بد تیمی میلان در مسابقه اخیر خود در چهارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا برابر اودینزه، ساندرو تونالی یکی از بهترین بازیکنان میدان مسابقه بود؛ بازیکنی که موفق شد پاس گل تک گل میلانی ها را برای رافائل لیائو، وینگر ملی‌پوش و پرتغالی روسونری فراهم کند.

در نتیجه، استفانو پیولی در نبود ساندرو تونالی، به درخشش زوج فرانک کسیه ساحل عاجی و اسماعیل بن ناصر الجزایری به عنوان دو هافبک ملی‌پوش و اهل قاره آفریقای تیم خود وابسته خواهد بود.

9404