نشست خبری اینزاگی پیش از دربی حساس شهر میلان در کوپا ایتالیا

نشست خبری اینزاگی پیش از دربی حساس شهر میلان در کوپا ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی نراتزوری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی حساس دلامادونینای در چهارچوب مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایتالیا یا همان کوپا ایتالیا برابر همشهری خود روسونری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه مدیا ست ایتالیا، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر در نشست خبری قبل از دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا برابر میلان صحبت‌هایی را مطرح کرد که مهم‌ترین بخش‌های آن را در ادامه می‌خوانید:

"این نبردی خواهد بود که در آن هر تیم به دنبال غلبه بر دیگری است، اما در عین حال مسابقه‌ای است که قدرت ذهنی، عزم و انگیزه تفاوت ایجاد خواهد کرد."

"این یک تبلیغ و ویترینی عالی برای شهر میلان خواهد بود؛ اما تمرکز ما باید روی بازی و عملکردمان باشد. این باید احساس مسئولیت ما را به منظور آماده‌سازی برای این دیدار افزایش دهد‌ و نیاز داریم بهترین رویکرد ممکن را داشته باشیم."

"بدیهی است که از آن جا که میلان میزبان است، گلزنی خارج از خانه برای ما حیاتی خواهد بود. ما باید بازی به بازی پیش برویم، استراحت کنیم و قدرت فیزیکی و ذهنی خود را بدون نگاه کردن به آینده بازیابی کنیم. برای رسیدن به اهدافمان این تنها راه خواهد بود."

9404