وایرال شدن حرکت کانته که فوتبال را با راگبی اشتباه گرفت!

وایرال شدن حرکت کانته که فوتبال را با راگبی اشتباه گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - انگولو کانته در یکی از لحظات بازی فینال جام اتحادیه میان چلسی و لیورپول فراموش کرد که در چه ورزشی حضور دارد چرا که به نظر می رسید که به سبک راگبی روی اندی رابرتسون تکل می زند!

به گزارش فوتبالی، بازی چلسی و لیورپول در ومبلی یک بازی تماشایی بود که هر چند که دیدار در 120 دقیقه گلی نداشت اما یک بازی جذاب و دیدنی نصیب تماشاگران شد و  در نهایت لیورپول پس از یازده پنالتی توانست به لطف اشتباه کپا آریزابالاگا برنده بازی شود.

یکی از صحنه های بازی چلسی و لیورپول که به شدت وایرال شده مربوط به حرکت غیرمعمول و عجیب انگولو کانته است که پیش از اتمام نیمه اول سعی کرد که روی کانته تکل بزند. در این صحنه ملی پوش فرانسوی با کله توی سینه بازیکن اسکاتلندی لیورپول رفت. نکته عجیب این بود که استوارت آتول داور بازی در این صحنه حتی خطا هم اعلام نکرد.

به نظر می رسید که کانته در این صحنه تصمیم گرفت که راگبی بازی کند. این بازیکن زمانی تایید کرده بود که ورزش راگبی را بلد است:" وقتی کارم را در مدرسه شروع کردم، در ابتدا به سراغ شنا، راگبی، فوتبال، دو و میدانی و بسکتبال رفتیم. در راگبی سعی می کردم تکل بزنم و مربی گفت:" وقتی در تورنمنت بودیم، استعدادیاب راگبی باشگاه گفت که روحیه و شرایط خوبی داری و شاید بتوانی راگبی بازی کنی.""

4125