مسی برای دومین بار در عمرش درخواست معاوضه پیراهن داد؟

مسی برای دومین بار در عمرش درخواست معاوضه پیراهن داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی پی اس جی قوانین بسیار سختگیرانه ای در زمینه درخواست معاوضه پیراهن در پایان بازیهایش دارد اما به نظر می رسد که روز شنبه قانون خود را شکسته است.

به گزارش فوتبالی، طبیعی است که در پایان بازیها خیلی از بازیکنان پیراهن مسی را بخواهند. در حقیقت چه تماشاگران و چه بازیکنان درون زمین به شدت دوست دارند که پیراهن ستاره آرژانتینی را به عنوان یادگاری داشته باشند.  مسی در دوران فوتبالش بارها با درخواست پیراهنش از جانب بازیکنان دیگر مواجه شده است اما فقط یک بار خودش از بازیکنی خواسته تا پیراهنش را با هم معاوضه کنند که این مورد به زین الدین زیدان اسطوره رئال مادرید برمی گردد.

مسی شنبه گذشته در پیروزی پی اس جی مقابل سن اتین دو پاس گل داد که در پایان بازی به نظر می رسید که از فالایه ساکو مدافع حریف می خواهد تا پیراهنشان را با هم معاوضه کنند. لئو زمانی در مورد قانون شخصی خود در مورد معاوضه پیراهن گفته بود:" اگر بازیکن آرژانتینی وجود داشته باشد، آماده ام تا پیراهنم را معاوضه کنم، در غیر این صورت فقط در صورتی پیراهنم را معاوضه می کنم که بازیکن رقیب درخواست داده باشد."

البته مسی پیراهن یادگاری بازیکنانی نظیر ژاوی، اینیستا، دنی آلوز، پیکه و پویول را تا کنون در اختیار گرفته است و به نظر می رسد که ساکو هم به این لیست اضافه شده است.

4125