برای اولین بار از سال 2014؛ قیمت بلیت‌فروشی آرسنال افزایش یافت

برای اولین بار از سال 2014؛ قیمت بلیت‌فروشی آرسنال افزایش یافت

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرد قیمت بلیت‌فروشی‌های این باشگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها این خبر را پیش از انتشار آخرین حساب‌های باشگاهی اعلام کردند که احتمالا با مشکلات اقتصادی قابل توجهی همراه خواهد بود.

قیمت بلیت‌فروشی باشگاه آرسنال با افزایشی 4 درصدی روبرو خواهد شد. این افزایش قیمت که برای فصل 23-2022 اعمال می‌شود، اولین افزایش قیمت بلیت‌های ورزشگاه امارات از سال 2014 به‌شمار می‌رود. 

پیش‌بینی می‌شود آخرین حساب‌های مالی باشگاه آرسنال، که به زودی اعلام می‌شود، شامل ضررهای کلان بیش از 100 میلیون پوند خواهد بود. این مشکلات به‌دلیل مشکلات حاصل از شیوع ویروس کرونا شکل گرفته‌است.

آرسنال روز دوشنبه تایید کرد که "کلیه بلیت های فصل و بلیت های روز بازی" برای فصل 2023-2022، با 4 درصد افزایش قیمت فروخته خواهدشد.

پس از 7 فصل عدم تغییر در قیمت لیت‌فروشی، انتظار می‌رود این افزایش قیمت بلیت بتواند 3.8 میلیون پوند برای باشگاه افزایش درآمد را به‌همراه داشته‌باشد.

در بیانیه ای از سوی باشگاه آمده است: "ما متوجه هستیم که هیچکس از افزایش قیمت استقبال نمی کند و این تصمیم به سادگی گرفته نشده‌است.
 در نهایت در مواجهه با افزایش مداوم هزینه‌ها، ما باید به رشد در تمام جریان‌های درآمدی خود، از جمله روز مسابقه، به عنوان بخشی از برنامه خود برای بازگرداندن وضعیت مناسب مالی بپردازیم."

افزایش درآمد دقیق باشگاه از این سیاست تغییر قیمت بلیت‌فروشی، به‌صورت دقیق‌تر به تعداد رقابت‌ها و نهایتا تعداد بازی‌هایی بستگی دارد که آرسنال در فصل آینده می‌تواند میزبانی کند.

9719