صحبت‌های پیولی پیش از دلامادونینای رفت حذفی: وقت برداشت است!

صحبت‌های پیولی پیش از دلامادونینای رفت حذفی: وقت برداشت است!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی حساس این تیم مقابل نراتزوری در کوپا ایتالیا شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، استفانو پیولی، سرمربی میلان با حضور در میلانلو در نشست خبری پیش از دیدار دور رفت برابر اینتر از نیمه نهایی جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا شرکت کرد تا به سؤالات خبرنگاران پاسخ بدهد. مهم‌ترین صحبت‌های پیولی در این نشست خبری را در ادامه می‌خوانید:

رویکرد شما برای بازی فردا شب چگونه خواهد بود؟

"با دقت و توجه زیاد. این تنها دور رفت است اما یک شروع خوب می‌تواند مهم باشد. حمایت هوادارانمان مهم خواهد بود."

مشکل میلان در رابطه با نتایج اخیر چیست؟

"با مالدینی موافقم، ذهن به همه چیز دستور می‌دهد و این ذهنیت است که شما را در جریان بازی نگه می‌دارد. ما در زمان حساسی از فصل هستیم. طی دو و نیم سال گذشته ماجراجویی فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم اما چیزی که مهم است از بازی فردا به بعد می‌باشد. می‌توانیم بهتر از دو بازی اخیرمان باشیم. به اندازه کافی نمایش داده‌ایم و وقت برداشت است. ما در آخرین مرحله یعنی مرحله پیروز شدن هستیم که سخت‌ترین مرحله است."

چه انتظاری از اینتر برای بازی فردا شب دارید؟

"فصل برای همه دشوار بوده است و تمام بازی‌ها لحظات مثبت و منفی دارند. جدول رده‌بندی می‌گوید که فصل متعادل بوده است. در دربی ها هیچ تیمی برتری ندارد و تنها تیمی پیروز می‌شود که در دوئل های انفرادی موفق‌تر باشد."

آیا این مهم‌ترین هفته شما در میلان است؟

"این اولین باری نیست که ما در چنین هفته مهمی قرار داریم. مهم است اما سرنوشت‌ساز نیست. هنوز یک بازی برگشت در کوپا ایتالیا وجود دارد و پس از بازی با ناپولی 10 بازی دیگر به پایان فصل باقی مانده است."

آیا جای خالی تونالی فردا احساس خواهد شد؟

"او بازیکن مهمی است، اما گزینه‌های جایگزین برای جایگزینی او به بترین شکل ممکن در اختیار داریم."

دلیل از دست دادن امتیاز برابر تیم‌های رده پایین سری آ؟

"اعداد و ارقام هیچ وقت دروغ نمی‌گویند و ما با سختی‌هایی روبرو بوده‌ایم و نتوانستیم در این بازی‌ها زودتر کار را تمام کنیم و در عین حال نتوانستیم بازی را کنترل کنیم."

آیا میلان بیش از حد به حرکات انفرادی بازیکنان خاص وابسته است؟

"این مورد هرگز بخشی از ذهنیت ما نبوده و رخ نداده است اما در دو بازی اخیر ما با کمبود کیفیت روبرو بوده‌ایم. ما به عنوان یک تیم بازی می‌کنیم و در تلاشیم تا از خصوصیات انفرادی بازیکنان نیز بهره ببریم، چرا که بازیکنان قدرتمندی داریم."

آلگری گفته که تیمی که 84 الی 85 امتیاز کسب کند قهرمان اسکودتو خواهد بود، موافقید؟

"نمی‌دانم، هنوز فکر می‌کنم هر پنج تیم بالای جدول مدعی کسب اسکودتو و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هستند. نمی‌دانم چقدر امتیاز نیاز خواهد بود. یازده بازی تا پایان فصل باقی مانده و روبرو شدن با تیم‌ها در چنین مرحله‌ای از فصل سخت است. قطعا بیش از هشتاد امتیاز نیاز است."

وضعیت ابراهیموویچ چطور است؟

"او کمی بهتر است و نمی‌دانم برای بازی ناپولی در دسترس خواهد بود یا خیر. وضعیت او به صورت روزانه بررسی می‌شود."

وضعیت کسیه چطور است؟ آیا افت کرده است؟

"بسیاری از چیزها به این فکت بستگی دارد که او گل‌های کمتری زده اما کاری که او برای تیم انجام می‌دهد، خوب است و مشکلی ندارد."

مشکلات میلان در دو بازی اخیر را چطور حل کرده‌اید؟

"چیزهایی که در دو بازی اخیرمان خوب پیش نرفتند را بررسی و آنالیز کردیم و همه چیز را در قالب یک تمرین قرار دادیم."

آیا ژیرو به ارسال های بیشتری از جناحین در درون محوطه جریمه نیاز دارد؟

"بعضی اوقات ما قبل از ارسال از جناحین ما سرعت کمی داریم. او در درون محوطه جریمه به خوبی حرکت می‌کند و ما باید در این زمینه بهتر عمل کنیم."

9404