رنجی که روسونری از غیبت دو ستاره سوئدی و دانمارکی تیمش می‌برد

رنجی که روسونری از غیبت دو ستاره سوئدی و دانمارکی تیمش می‌برد

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش دانمارکی میلان به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پا که در نیم فصل نخست مسابقات گریبان‌گیرش شد، تا پایان فصل در دسترس نیست و این در حالی است که مهاجم سوئدی این تیم نیز به احتمال فراوان در دیدار سرنوشت‌ساز دیگر برابر ناپولی به میادین مسابقات بازمی‌گردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از منبع ایتالیایی میلان لایو، همان طور که این منبع ایتالیایی عنوان می‌کند، باشگاه میلان ایتالیا در چند بازی اخیر خود نمایش درخشانی نداشته و به نظر می‌رسد که علاوه بر ذهنیت برنده، آن‌ها اعتماد به نفس‌شان را نیز از دست داده‌اند. از ژانویه سال 2020 میلادی تا به این لحظه، زلاتان ابراهیموویچ و سیمون کیائر در نقش کهنه سربازان روسونری بوده‌اند.

درک این موضوع چندان سخت نیست؛ چرا که باشگاه میلان با حضور سیمون کیائر، مدافع ملی‌پوش و دانمارکی تیم خود میانگین دریافت 0.7 گل در هر مسابقه را ثبت کرده و این در حالی است که در نبود این بازیکن با تجربه از ماه سپتامبر به بعد، این عدد به دریافت 0.9 گل در هر مسابقه افزایش یافته است.

در رابطه با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی روسونری نیز هر چند که این تیم به لحاظ کسب امتیاز کمبودی نداشته است اما در غیاب این ستاره گلزن و کهنه‌کار، میلان نتوانسته به راحتی راه دروازه حریفان خود را در مسابقات پیدا کند.

بالاتر از همه این‌ها، کمبود و فقدان قدرت رهبری بازیکنی مانند زلاتان ابراهیموویچ در میدان مسابقه نیز شدیداً احساس می‌شود.

9404