نصرتی: باید برای موفقیت نام تراکتور تلاش کنیم/ هواداران حامی تیم باشند

نصرتی: باید برای موفقیت نام تراکتور تلاش کنیم/ هواداران حامی تیم باشند

پایگاه خبری فوتبالی- محمد نصرتی با انتشار پیامی خطاب به هواداران تراکتور از آنها خواست که حامی تیم باشند.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تراکتور امروز به مصاف سپاهان خواهد رفت محمد نصرتی است که روی نیمکت این تیم به عنوان مرد شماره یک کادرفنی حضور خواهد داشت. او که سابقه سرمربیگری در پارس جنوبی و گل ریحان را دارد و با این دو تیم لیگ یکی به موفقیت هایی هم رسیده بود، این بار در یک چالش جدی کار خود را به عنوان دستیار ارطغرل ساغلام آغاز کرده هست.

نصرتی در پیام اینستاگرامی خود که خطاب به هواداران تراکتور منتشر کرده، نوشته که آنها در شرایط کنونی باید بیش از پیش حامی تیم باشند و پیش شرط این حمایت در پشتیبانی از ارطغرل ساغلام به عنوان سرمربی و رهبر این تیم است. او همچنین یادآور شده که سابقه هفت سال حضور در این تیم را دارد و افتخار می‌کند که دوباره به تیم تراکتور بازگشته است.

نکته جالب این پیام این است که با وجود شرایط ملتهب در فضای اجتماعی تراکتور، هواداران این تیم در‌ قسمت نظرات استقبال ویژه ای از کاپیتان سابق خود کرده‌اند و به این درخواست او پاسخ مثبت داده‌اند. حالا نصرتی خود را آماده بازی با سپاهان می‌کند و امیدوار است که در این فصل تراکتور را به ثباتی مناسب برساند تا در فصول آینده زمینه ساز بازگشت تراکتور به دوران اوج شود.

پیام محمد نصرتی را در ادامه می‌خوانید:

«وقتی که وارد تبریز شدم، فکر نمی‌کردم طرفدارانی را ببینم که در این ساعت از شب و در سرما، این چنین مشتاقانه تحولات تیم محبوبشان را دنبال کنند و از حضورشان حیرت زده شدم و البته یک بار دیگر فهمیدم که عشق و علاقه مردم به تیم محبوبشان تراکتور، چیزی نیست که با یک شکست و یک سال ناکامی از بین برود.

همین حضور و عشق و علاقه، به من فهماند که چه مسئولیت سنگینی در این تیم خواهم داشت. بنابراین با خودم عهد کردم، همانطور که چند سال به عنوان بازیکن، تمام توانم را برای این تیم گذاشتم، حالا دو چندان تلاش کنم تا این بار در نقشی متفاوت، اثرگذار باشم. هرچند که اینجا پست و مقام هیچ اهمیتی ندارد و همه ما به عنوان عضو کادر مدیریتی، کادرفنی، بازیکنان و همچنین هواداران که در نهایت همگی جزوی از این دسته آخر هستیم، باید برای موفقیت نام بزرگ تراکتور و بازگرداندن عزت به این تیم تلاش کنیم.

در تمام این ۷ سالی که از تراکتور دور بودم و به خصوص در چند سال گذشته که در نقشی تازه و از کنار خط، فوتبال را دنبال کرده‌ام، همیشه نگاهی ویژه به اتفاقات باشگاه تراکتور داشته‌ام و حالا خوب می‌دانم که این تیم چه مشکلاتی داشته و تی‌تی‌ها چه نگرانی‌‌هایی دارند. از آینده هیچ یک خبر نداریم اما قول می‌دهم که تمام تلاشم را انجام دهم که تیم محبوبم (تراکتور) به مسیر موفقیت بازگردد.

از طرفداران عزیز تراکتور در تمام نقاط ایران درخواست دارم در این روزهای دشوار حامی تیمشان باشند. همه ما باید با صبر و پشتیبانی از یکدیگر، تلاش کنیم تا تراکتور به همان تیم قدرتمند قبلی تبدیل شود، تیمی که همین حالا هم نامش لرزه به تن حریفان می‌اندازد. اعتماد به آقای ارطغرل ساغلام به عنوان یک سرمربی باتجربه، پیش‌شرط این موفقیت است.»

7474