قرارداد بوفون تا 46 سالگی تمدید شد!

قرارداد بوفون تا 46 سالگی تمدید شد!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه پارما قرارداد جیانلوئیجی بوفون را برای دو سال دیگر تمدید کرد و بدین ترتیب این دروازه بان تا سن 46 سالگی همچنان به بازی کردن ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی بوفون رسما قراردادش را با پارما تا سال 2024 تمدید کرد. کایل کراوس مدیر باشگاه ایتالیایی با تایید این خبر گفت:" جیجی قراردادش را تا 2024 تمدید کرد. بازیکن بزرگی است و باعث افتخار ماست."

پارما فعلا در رتبه سیزدهم سری بی ایتالیا قرار گرفته است و بعید است که در فصل آینده به سری آ برسد اما اگر این تیم در سالهای آینده بتواند به لیگ ایتالیا برسد، بوفون را باید پدربزرگ جدید فوتبال ایتالیا بدانیم چرا که معمول نیست که بازیکنی در این سن و سال در سطح اول فوتبال اروپا به بازی کردن ادامه داده باشد. بوفون پس از سالها حضور در یوونتوس برای قدردانی از باشگاه سابقش به پارما برگشت که به نظر می رسد که به حدی در این تیم خوشحال است که فعلا قصد بازنشستگی ندارد و به بازی کردن ادامه خواهد داد. دروازه بان ایتالیایی در سال 2006 قهرمان جام جهانی شد و بدین ترتیب تا 46 سالگی به بازی کردن ادامه می دهد و فعلا همچنان قصد بازنشستگی را ندارد!

4125