امیدواری ژاوی به تمدید ستاره بارسلونا؛ هیچ‌چیز در فوتبال غیرممکن نیست

امیدواری ژاوی به تمدید ستاره بارسلونا؛ هیچ‌چیز در فوتبال غیرممکن نیست

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا مدعی شده‌است که "هیچ چیز را نمی‌توان در مورد آینده عثمان دمبله در نیوکمپ غیرممکن دانست".

به گزارش فوتبالی، قرارداد این بازیکن فرانسوی با غول‌های کاتالانی در پایان فصل به‌اتمام میرسد و او تا کنون پیشنهادهای تمدید قرارداد با باشگاه را نپذیرفته‌است.

این بازیکن 24 ساله در پیروزی دیروز بارسلونا مقابل اتلتیک‌بیلبائو بانتیجه 4-0، عملکردی حیرت‌انگیز داشت. پس از وارد شدن به زمین به‌عنوان یار تعویضی در دقیقه 67، یک گل زد و دو پاس‌گل داد. دمبله همچنین در هر دو بازی مرحله یک هشتم نهایی بارسلونا مقابل ناپولی در لیگ اروپا، نمایش قابل‌توجهی داشت.

پس از بازی دیشب، ژاوی از دمبله به خاطر عملکردش در برابر اتلتیک‌بیلبائو تمجید کرد و احتمال تمدید قراردادش، به‌عنوان بازیکنی که در ژانویه یکی از احتمال‌های بالای جدایی از باشگاه بود، را رد نکرد.

"ما دمبله‌ای را که می‌خواهیم که امشب دیدیم. ما چیزی را می‌خواهیم که او توانایی انجامش را دارد. تمدید قرارداد دیگر موضوع من نیست، این یک سوال برای باشگاه و عثمان است. در فوتبال هراتفاقی ممکن‌است رخ دهد. من همیشه گفته‌ام که او در موقعیت فعلی‌اش می تواند بهترین باشد."

عثمان دمبله، که در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده و تنها 16 بازی در تمامی رقابت‌ها برای آبی‌ناری‌ها انجام داده‌است، موفق شده که دل سرمربی تیم را بدست آورد و قطعا ماموریت او در ادامه‌فصل، جلب نظر هواداران این باشگاه خواهد بود.

9719