پس از نمایش ضعیف در پنالتی‌ها؛ اولین واکنش کپا آریزابالاگا

پس از نمایش ضعیف در پنالتی‌ها؛ اولین واکنش کپا آریزابالاگا

پایگاه خبری فوتبالی- این دروازه 27 ساله در اواخر وقت‌های اضافه بازی جایگزین ادوارد مندی شد، اما علیرغم نمایش ضعیف در درازه ضربه پنالتی خود را هم از دست‌داد، تا زمینه‌ساز قهرمانی قرمزها باشد.

به گزارش فوتبالی، کپا آریزابالاگا، دروازه بان چلسی که با از دست دادن پنالتی خود زمینه‌ساز قهرمانی لیورپول در جام‌اتحادیه شد، سکوت خود را در صفحه شخصی‌اش شکست.

ملی پوش اسپانیایی در آخرین دقایق وقت اضافه بازی دیروز تیمش در ومبلی جایگزین ادوارد مندی شد تا بتواند پس از اتمام 120 دقیقه، مانع پیروزی قرمزها در ضربات پنالتی شود.

در شرایطی که هر 20 پنالتی اول بازی وارد دروازه‌ها شد، نوبت به پنالتی دروازه‌بانان دو تیم رسید. کائویمین کلهر ضربه پنالتی خود را باتسلط تبدیل به‌گل کرد. اما کپا ضربه خود را به بدترین شکل ممکن از بالای دروازه به‌بیرون زد.

پس از هدر دادن ضربه پنالتی و شکست در دیدار پایانی جام اتحادیه، بازیکنان چلسی دور او حلقه زدند و به او دلداری داند. کپا نیز وعده‌کرد که بهتر از قبل بازخواهدگشت.

کپا که با انتقالی 71 میلیون پوندی در تابستان 2019 به استمفوردبریج آمد، گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال است.

دروازه‌بان چلسی با پستی در صفحه شخصی خود نوشت: "زمین‌خوردن و بلندشدن. پس از تلاش بزرگ در طول رقابت‌ها، ناامیدکننده به‌اتمام رسید. ما به کار خود ادامه می دهیم. از خانواده چلسی برای حمایت‌ها قدردان هستم."

9719