خاطره خوش خطیبی از مسجدسلیمان

خاطره خوش خطیبی از مسجدسلیمان

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی آلومینیوم امیدوار است مثل دو تقابل اخیرش با این تیم برابر نفت مسجدسلیمان به برتری برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال آلومینیوم در شرایطی امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد که رسول خطیبی، سرمربی اراکی‌ها و شاگردانش فقط به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه هستند تا بتوانند شرایط خود را در جدول بهتر کنند و از وضعیتی که در دور برگشت دارند، خارج شوند.

رسول خطیبی در دو تقابل اخیرش با نفت مسجدسلیمان که سرمربی آلومینیوم اراک بوده، دو پیروزی مشابه ۲ بر یک را در دور رفت لیگ‌های بیستم و بیست‌ویکم تجربه کرده و حالا امیدوار است در تقابل امروز با نفتی‌ها نیز یک پیروزی دیگر را تجربه کند و شاگردانش با نمایش خوب در این دیدار به سه امتیاز برسند.

سرمربی آلومینیوم در سه تقابل اخیرش با نفت مسجدسلیمان و دو سفری که سال گذشته با آلومینیوم و تراکتور به این شهر داشته، بازنده نشده و این توانایی را در بازیکنانش می‌بیند که بتوانند امروز هم مقابل این حریف سرسخت موفق باشند و برد دور رفت را تکرار کنند.

خطیبی و بازیکنان آلومینیوم امیدوار هستند در مسابقه با نفت مسجدسلیمان نتیجه سه هفته اخیرشان را جبران کنند و از رتبه نُهم جدول که برای نخستین بار در آن قرار گرفته‌اند، خارج شوند و دوباره به نیمه بالای جدول برگردند و دور برگشت را امیدوارانه‌تر دنبال کنند.

7474