پاسخ کوتاه و مضحک رانگنیک به شایعات پیوستن هالند به منچستریونایتد

پاسخ کوتاه و مضحک رانگنیک به شایعات پیوستن هالند به منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک تمامی شایعات مربوط به پیوستن ارلینگ هالند، ژولس کانده و دکلان رایس را به منچستریونایتد رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در چند وقت گذشته اخبار زیادی مبنی بر علاقه شیاطین سرخ به هالند، کانده و رایس شنیده می‌شود و هواداران این تیم بسیار امیدوارند که پس از پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی آرام و بی سر و صدا، در تابستان طوفان به پا کنند و این 3 بازیکن باکیفیت را به خدمت بگیرند. 

به نقل از سایت گل، شیاطین سرخ در آخرین بازی مقابل واتفورد در ورزشگاه الدترافورد با تساوی صفر بر صفر متوقف شد تا فشارها روی او افزایش یابد. با این حال یک هوادار یونایتد پس از بازی از رانگنیک پرسید که احتمال پیوستن کانده، رایس و هالند به این باشگاه در تابستان چه قدر است و سرمربی سابق لایپزیش در جوابش گفت: "شب‌ها چه خواب‌هایی می‌بینی؟" 

علیرغم این جواب کوتاه رانگنیک، منچستریونایتد یکی از تیم‌هایی است که روی پنجره نقل انتقالات تابستانی بعدی حساب ویژه‌ای باز کرده و می‌خواهد با تیم‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی بر سر خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند رقابت کند. همچنین به غیر از خط حمله، شیاطین سرخ باید به تقویت خط دفاع و هافبک خود نیز بپردازند و در این راستا، بازیکنانی مثل رایس، تیلمانس، کانده، کریستنسن و مدیسون را تحت نظر دارند. 

4416