سه رویارویی جذاب در بازی بارسلونا و گالاتاسرای

سه رویارویی جذاب در بازی بارسلونا و گالاتاسرای

پایگاه خبری فوتبالی - آردا توران ترک تبار که سابقه بازی در تیم آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون را در کارنامه خود دارد، همچنان شرایط نشان دادن توانایی‌های خودش در زمین مسابقه را دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، به دنبال برگزار شدن مراسم قرعه‌کشی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ اروپا، مشخص شد که تیم‌های بارسلونای اسپانیا و گالاتاسرای ترکیه باید به مصاف یکدیگر بروند. چند تقابل و رویارویی بین بازیکنان در مصاف این دو تیم در چهارچوب مسابقات لیگ اروپا در آینده نزدیک در پیش است که به این ترتیب است:

1- ایناکی پنا و مارک تراشتگن

دروازه‌بان سوم باشگاه بارسلونا بلافاصله به یک بازیکن ثابت برای تیم ترکیه‌ای تبدیل شد و به نظر می‌رسد که هواداران کاملاً تحت تأثیر این بازیکن جوان قرار گرفته‌اند. پنا همیشه گفته است که برنامه‌اش این است که بازیکن ارزشمندتری برای بلوگرانا شود. ایناکی پنا دو شانس برای تحت تأثیر قرار دادن باشگاه خودش خواهد داشت. بدون شک مشخص نیست و شاید عملکردها در این مصاف برای آینده این بازیکن در باشگاه بارسلونا تعیین کننده باشد.

2- آردا توران برابر بارسلونا 

یکی از برجسته‌ترین نام‌های کشور ترکیه در فوتبال، آردا توران یک سال به یاد ماندنی در فصل 2016/2017 با پیراهن باشگاه بارسلونای اسپانیا داشت و موفق شد که بیست گل در تمام رقابت‌ها به ثبت برساند.

آردا توران از آن زمان به بعد هرگز مثل فرم سابق خود نبوده است؛ زیرا در چند درگیری غیر فوتبالی دست داشت و فرم این بازیکن هم خیلی افت کرد. آردا توران سی و پنج سال سن دارد اما هنوز هم می‌تواند بهترین فوتبال خود را در یک روز خاص نشان دهد.

3. دومنیک تورنت و ژاوی هرناندز

نکته جالب این است که تورنت در دوران شکوه باشگاه بارسلونا ژاوی هرناندز را تمرین می‌داد. سرمربی گالاتاسرای بین سال‌های 2008 تا 2012 دستیار پپ گواردیولا بود. او در باشگاه‌های بایرن مونیخ آلمان و منچستر سیتی انگلستان نیز پپ را همراهی کرد تا این‌که سرانجام خودش به عنوان سرمربی شروع به کار کرد.

9404