عکس؛ اشک‌های بازیکن اوکراینی بنفیکا پس از تشویق هواداران

عکس؛ اشک‌های بازیکن اوکراینی بنفیکا پس از تشویق هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - رومن یارمچوک ملی پوش اوکراینی در زمانی که در بازی بنفیکا و ویتوریا توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفت، نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یارمچوک همچون بسیاری از بازیکنان اوکراینی به خاطر حمله نظامی روسیه به کشورش روزهای سختی را سپری می کند چرا که نگران نزدیکان و اطرافیانش است. بازیکن بنفیکا که تجربه حضور در خنت و دینامو کیف را دارد به عنوان یار تعویضی داروین نونیز در ترکیب بنفیکا وارد زمین شد و جای مهاجمی را گرفت که دو گل زده بود.

یان ورتونگن برای این که به یارمچوک روحیه بدهد، بازوبند کاپیتانی را به او داد. بعد از آن هواداران به شدت این بازیکن اوکراینی را تشویق کردند و البته پرچم های زیادی را در حمایت از کشور اوکراین و این بازیکن به ورزشگاه آورده بودند. یارمچوک توسط کل استادیوم مورد تشویق قرار گرفت که نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد تا لحظاتی زیبا رقم بخورد.

آندری یارمولنکو هموطن یارومچوک از حضور در ترکیب وستهام در این هفته معاف شده بود چرا که مویس با توجه به شرایط روحی نامناسبش به او استراحت داده بود. البته دکلان رایس پیراهن یارمولنکو را به ورزشگاه آورد تا از هم تیمی خود در روزهای سختش حمایت کند.

4125