درخواست آبراموویچ توسط متولیان چلسی پذیرفته نشده‌است

درخواست آبراموویچ توسط متولیان چلسی پذیرفته نشده‌است

به گزارش فوتبالی- شب گذشته رومن آبراموویچ با انتشار بیانیه‌ای شوکه‌کننده سرپرستی چلسی را به متولیان بنیاد خریه این باشگاه واگذار کرد

به گزارش فوتبالی، متولیان باشگاه چلسی که توسط مالک روس، رومن آبراموویچ، کنترل و نظارت بر باشگاه را به‌عهده گرفته‌اند، به‌دلیل وجود نگرانی‌های اخلاقی و قانونی بابت این بیانیه غافلگیرکننده، هنوز با این تغییر موافقت نکرده‌اند.

آبراموویچ روز شنبه بیانیه‌ای منتشر کرد و تأیید کرد که سرپرستی چلسی را به متولیان بنیاد خیریه این باشگاه می‌سپارد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که این مالک ثروتمند روس به‌دلیل ارتباط خود با ولادیمیر پوتین، درپی حمله روسیه به اوکراین در هفته جاری با مشکلاتی در کشور انگلستان مواجه شده‌است.

به نقل از گُل، اعضای بنیاد خیریه احساس می کنند که مسائل قانونی و همچنین نگرانی‌های اخلاقی‌ای درباره این تغییر وجود دارد.

آبراموویچ قبل از اعلام این خبر در روز شنبه هیچ بحثی با متولیان امر نداشته‌است. همچنین مشخص شده است که متولیان هنوز با درخواست وی برای در اختیار گرفتن اداره باشگاه موافقت نکرده‌اند.

این بیانیه در راستای مشکلاتی بود که برای روادید آبراموویچ در انگلستان پیش آمد.

کریس برایانت، نماینده حذب کارگر این کشور، رومن آبراموویچ را به ابزاری برای دور زدن تحریم‌های پیش‌روی روسیه متهم کرد.

برایانت روز یکشنبه در مصاحبه با گاردین گفت: "می‌ترسم که این ترفندی از طرف روسیه برای عبور از تحریم‌ها باشد. آبراموویچ با یک ادعا مبنی بر محکوم کردن روسیه در تجاوزهای اخیر به خاک اوکراین، می‌تواند به سادگی خود را از این مشکل رها کند."

9719