ادامه روزهای خوش تیم ژاوی با چهارتایی کردن حریف

ادامه روزهای خوش تیم ژاوی با چهارتایی کردن حریف

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه 4 بر 0 اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و یک پیروزی شیرین را در ورزشگاه خانگی خود به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که روز های خوش تیم ژاوی فرا رسیده اند چرا که تیم او اکنون پس از 4 تایی کردن ناپولی و صعود به دور بعدی لیگ اروپا، در لالیگا هم مقابل اتلتیک بیلبائو خوش درخشید و توانست با نتیجه 4 بر 0 این تیم را شکست دهد. گل های این بازی را برای بارسلونا اوبامیانگ، دمبله، لوک دی یونگ و ممفیس دی پای به ثمر رساندند تا تیم ژاوی به خط حمله تیم خود امیدوار شود.

بارسلونا بازی های مهمی در لیگ اروپا مقابل گالاتاسرای و همچنین بازی مقابل رئال مادرید را در لالیگا پیش رو دارد و ژاوی باید بتواند تیم خود را در فرم خوبی نگه دارد چرا که نتیجه گرفتن در این بازی ها می تواند در تعیین سرنوشت این فصل بارسا و ادامه مربیگری ژاوی در بارسلونا بسیار موثر باشد. در هر صورت فعلا تیم او فرم خوبی را از خود نشان داده است و عملکرد خوبی مقابل اتلتیک بیلبائو داشته است.

1470