اظهار نظر کلوپ پس از کسب اولین قهرمانی فصل

اظهار نظر کلوپ پس از کسب اولین قهرمانی فصل

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد که تحت تاثیر نمایش بی نظیر کلهر بیست و ساله در فینال مقابل چلسی قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب فینال مسابقات جام اتحادیه بین دو تیم چلسی و لیورپول در استادیوم ومبلی برگزار شد که در نهایت قرمزهای بندر لیورپول با برتری 11-10 در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند و اولین قهرمانی فصل را جشن گرفتند. در این بازی دروازه‌بان‌های دو تیم سیوهای زیادی داشتند و کلوپ نیز راجع به آن گفت: "کلهر یک پسر جوان است که در همه تورنمنت‌ها بازی کرده و همیشه می‌خواهد در بالاترین سطح قرار بگیرد. او یک آدم فوق العاده است و امشب به حقش رسید. در زمین تمرین دیواری وجود دارد که تصویر تمامی دروازه‌بان‌هایی که یک جام برده‌اند، دیده می‌شود و حالا کلهر به آن سطح نیز رسید. واقعا بی نظیر است."

"چلسی یک حریف بسیار قوی است. ما احمق نیستیم و به شانس نیاز داریم. اگر شانس نداشتیم، ممکن بازی بیش از 10 گل داشته باشد. حال من خوب است، با این حال ترجیح می‌دادم که بازی در 90 دقیقه با پیروزی یک بر صفر لیورپول به پایان برسد و سپس به خانه بروم. باید سخت تلاش کنیم تا در بازی چهارشنبه شب نیز به پیروزی برسیم."

4416