مقصر اصلی شکست چلسی مقابل لیورپول از نگاه توخل

مقصر اصلی شکست چلسی مقابل لیورپول از نگاه توخل

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی تمامی مسئولیت شکست مقابل لیورپول در فینال جام اتحادیه انگلیس را گردن گرفت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب تیم‌های چلسی و لیورپول فینال مسابقات جام اتحادیه را در استادیوم ومبلی برگزار کردند که در نهایت شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با برتری عجیب 11-10 در ضربات پنالتی، قهرمان این تورنمنت شوند. کپا آریزابالاگا در دقیقه 120 به جای مندی وارد زمین شد تا در ضیافت پنالتی‌ها نگهبان دروازه چلسی باشد، اما نتوانست هیچ توپی را مهار کند و حتی پنالتی خودش را نیز گل نکرد تا جام را دو دستی تقدیم لیورپول کرده باشد. 

به نقل از فوتبال لندن، توخل در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "کپا؟ برای او ناراحتم، اما او مقصر نیست. مثل دفعه پیش تصمیم گرفتیم تا کپا درون دروازه بایستد، چون در تمرینات بیشتر از ادوارد روی ضربات پنالتی کار کرد. متاسفانه نتوانست یک توپ را سیو کند و البته لیورپول نیز پنالتی‌های خوبی زد، اما معتقدم که امروز دنیا روی بدش را به کپا نشان داد، چون او زننده تنها ضربه پنالتی گل نشده بود، اما باید بدانید که او مقصر نیست."

"از نمایش شاگردانم بسیار راضی هستم. لیورپول خطرناک‌ترین خط حمله را در اروپا دارد، اما ما توانستیم به خوبی مقابل آن‌ها دفاع کنیم. اصلا از عملکرد بازیکنانم ناراحت نیستم. بازی بسیار جذابی را تماشا کردیم."

4416