سوژه شدن گرم کردن عجیب و غریب ترشتگن؛ تمرکز به سبک یوگا؟!

سوژه شدن گرم کردن عجیب و غریب ترشتگن؛ تمرکز به سبک یوگا؟!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد و شاگردان ژاوی در این بازی چه نتیجه ای به دست خواهند آورد.

به گزارش فوتبالی، یکی از مواردی که قبل از شروع بازی بارسلونا مقابل اتلتیک بیلبائو تبدیل به سوژه ای برای کاربران شبکه های اجتماعی شده است، شیوه گرم کردن مارک آندره تراشتگن، دروازه آلمانی بارسلونا است. در حالی که بازیکنان بارسلونا مشغول گرم کردن خود در ورزشگاه نیوکمپ پیش از شروع بازی مقابل اتلتیک بیلبائو هستند، ترشتگن به سبکی متفاوت روی زمین خوابیده است و به نظر می رسد در حال انجام حرکات کششی است و می خواهد بدین شکل تمرکز خود را افزایش دهد. حرکاتی که شبیه به حرکات ورزش یوگا است!

یکی از کاربران توییتری در واکنش به این تصاویر و این شیوه از گرم کردن تراشتگن به شوخی نوشته است که او مشغول تمرین و گرم کردن برای اجرای چالش مانکن است و به همین دلیل تمرین گرم کردن خود را به صورت خوابیده انجام می دهد!

گفتنی است که تراشتگن در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است و همین قضیه موجب شده تا انتقادات زیادی از سوی هواداران بارسلونا به سمت او روانه شود.

1470