کلانتری: اگر عدالت برقرار شده بود وضعیت ما در جدول بهتر بود/ تلاش می‌کنیم مثل بازی با صنعت نفت باشیم

کلانتری: اگر عدالت برقرار شده بود وضعیت ما در جدول بهتر بود/ تلاش می‌کنیم مثل بازی با صنعت نفت باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز این ادعا را دارد که اگر عدالت برقرار شده بود، تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر جایگاهی بهتر از حضور در جمع تیم‌های فانوس به دست داشت.

به گزارش فوتبالی، علی اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فجر سپاسی شیراز و پیکان اظهار داشت: بازی با پیکان می‌تواند بازی سختی برای هر دو تیم باشد. تیم پیکان نتایج خوبی گرفته و جایگاهش در جدول خوب است. ما هم مانند بازی‌های قبل تلاش می‌کنیم یک بازی جان‌دار مثل بازی با صنعت نفت انجام دهیم. ان‌شاءالله نتایج قبل را جبران کنیم، هم موقعیت‌های زیاد خلق کنیم و هم به گل برسیم و سه امتیاز خانگی را کسب کنیم تا هواداران خوشحال شوند.

وی ادامه داد: من تا به الان درباره داوری صحبت نکرده‌ام، اما توقع دارم در این شرایط حساسی که همه تیم‌ها دارند، عدالت رعایت شود. اگر عدالت برقرار شده بود وضعیت ما در جدول بهتر بود. خواهش من این است که داوران قضاوت خوبی داشته باشند. وقتی بازی با استقلال را نگاه می‌کنیم و آن خطای وحشتناکی که در محوطه جریمه ما روی بازیکن‌مان انجام شد و راحت از آن صحنه گذشتند، ولی یک دست کوچک به بازیکن حریف در محوطه 18 قدم‌شان می‌خورد سریع خطا می‌گیرند، یک مقدار شرایط سنگین می‌شود. در بازی با استقلال دروازه‌بان ما سه چهار توپ را از درون دروازه درآورد و ما به این موضوع اذعان داریم، ولی باز اگر عدالت برقرار می‌شد ما ضربه نمی‌خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به این سؤال که «پیکان نسبت به نیم‌فصل اول چقدر تغییر کرده است؟»، گفت: ما بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و بهتر است درباره نکات فنی پیکانی‌ها الان صحبت نکنیم. این تیم یک تفاوت‌های کوچکی نسبت به قبل دارد، ولی خیلی زیاد نیست. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که یک بازی جان‌دار انجام دهیم.

کلانتری درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا تصریح کرد: بازیکن محروم ما فرزان داناست. دو بازیکن مصدوم هم داریم که سیروان قربانی و محمد زینالی هستند و به بازی با پیکان نمی‌رسند.

وی راجع به اینکه فجر سپاسی در چند بازی گذشته شادابی قبل را نداشته است، خاطرنشان کرد: شما بازی با صنعت نفت را دیدید؟ در بازی با استقلال هم که این تیم به‌عنوان صدرنشین لیگ بازی می‌کرد و اشتباهی هم که در صحنه گل استقلال به وجود آمد اگر بازیکن ما توپ را دفع می‌کرد ممکن بود بازنده نباشیم یا اگر در دقیقه 93 آن توپ را ما گل می‌کردیم بازی مساوی می‌شد. ما سعی می‌کنیم نمایش‌مان مقابل صنعت نفت آبادان را تکرار کنیم و یک بازی روان‌تر و جذاب‌تر به نمایش بگذاریم. ما در تمرینات گذشته هم روی فاصله بین خطوط تیم‌مان کار کردیم تا ان‌شاءالله در بازی‌های آینده فاصله خطوط‌مان را هم کم کنیم.

۴۱۵۴