احساس خوب ستاره سابق رئال مادرید در الدترافورد

احساس خوب ستاره سابق رئال مادرید در الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتدی اذعان کرد که در حال حاضر شرایط مناسبی در انگلستان دارد و توانسته خودش را وفق بدهد. 

به گزارش فوتبالیف در تابستان گذشته واران پس از نزدیک به یک دهه افتخار آفرینی با پیراهن رئال مادرید، تصمیم گرفت تا چالش جدیدی در زندگی‌اش تجربه کند و با 40 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. در حال حاضر من یونایتد وضعیت مناسبی در لیگ برتر ندارد و ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز از دست بدهد. خود واران نیز در ابتدا بسیار زیاد مورد انتقاد رسانه‌های بریتانیایی قرار گرفت، اما حالا می‌گوید که احساس خوبی دارد. 

قهرمان جام جهانی 2018 به کانال پلاس گفت: "احساس خوبی دارم و این حس هر روز بهتر می‌شود. حقیقت این است که در چند وقت گذشته به تمریناتم ادامه دادم. در شروع فصل از ناحیه کمر مصدوم بودم، اما حالا شرایط بهتر است. حالا بیشتر زبان انگلیسی را متوجه می‌شوم و با هم تیمی‌هایم ارتباط برقرار می‌کنم. در مقطع حساس فصل قرار داریم و باید یکی پس از دیگری چالش‌ها را پشت سر بگذرانیم. نمی‌خواهم زیر سایه‌ها بمانم و می‌خواهم به همه نشان دهم که چه توانایی و قابلیت‌هایی دارم. بازی به بازی بهتر می‌شوم و امیدوارم وضعیت همینطور باقی بماند."

4416