پیام روحیه‌بخش رئال مادرید برای سرمربی سابق تراکتور

پیام روحیه‌بخش رئال مادرید برای سرمربی سابق تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی - جان بنجامین توشاک سرمربی سابق فوتبال ولز به علت عوارض ناشی از ابتلا به کرونا در حال حاضر به بخش آی سی یو در بیمارستانی در بارسلونا منتقل شده است.

به گزارش فوتبالی، توشاک که در دو دوره هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، آخرین تجربه مربیگری خود را در تراکتور داشته و در چهار سال اخیر از مربیگری دور بوده است. باشگاه رئال مادرید روز یکشنبه در پیامی برای توشاک آرزوی سلامتی کرد و نوشت:" باشگاه رئال مادرید و همچنین مدیر و هیئت مدیره باشگاه پیام حمایت و محبت آمیزی را به جان بنجامین توشاک عزیزمان می فرستند. برای او در این لحظات آرزوی بیشترین انرژی و نیروی ممکن را داریم."

توشاک در دوران بازی خود جدا از دو تیم ولزی کاردیف سیتی و سوانزی در تیم لیورپول نیز بازی کرده و هشت سال در تیم سرخپوش بازی کرده است.وی در دوران بازی خود در نوک پیکان هجومی بازی می کرد.  توشاک پس از بازنشستگی از فوتبال به سراغ مربیگری رفت که کارش را در سوانزی آغاز کرد و بعد از آن هدایت اسپورتینگ، سوسیه داد، رئال مادرید، تیم ملی ولز، دپورتیوو، بشیکتاش، سن اتین، کاتانیا، رئال مورسیا، تیم ملی مقدونیه، خزر لنکران، ویداد کازابلانکا و در نهایت تراکتور را به عهده داشت.

4125