نگرانی بارسایی‌ها پس از جلسه وکیل گاوی با رئال مادرید

نگرانی بارسایی‌ها پس از جلسه وکیل گاوی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی 17 ساله یکی از پدیده های بارسلونا بوده که حتی این فرصت را پیدا کرده تا در لیست تیم ملی اسپانیا هم قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، گاوی با نمایش خوب و پختگی بالایش توانسته جایگاه خود را در بارسلونا پیدا کند و ژاوی نیز همچون کومان کاملا به او اعتماد دارد. قرارداد فعلی گاوی با بارسلونا در روز 30 ژوئن 2023 به پایان می رسد یعنی فقط یک سال و چهار ماه تا اتمام قرارداد وی باقی مانده است.

مدیران بارسا فعلا با وکلای گاوی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند و حالا شایعاتی که در مورد پیوستن این بازیکن به رئال مادرید مطرح شده، باعث نگرانی بارسایی ها شده است.  در حقیقت ایوان دلاپنیا وکیل گاوی در روزهای اخیر در دفتر باشگاه رئال مادرید حضور پیدا کرده است. برخی مدعی شده بودند که وکیل گاوی در مورد این بازیکن با رئال صحبت کرده اما ماجرا کلا چیز دیگری است. در واقع وکیل گاوی برای مذاکره در مورد آینده یکی دیگر از موکلانش به دفتر رئال رفته بود. مارک کوکالون بازیکن تیم جوانان رئال است که رئال برای تمدید قراردادش با دلاپنیا صحبت کرد و در نهایت دو طرف برای تمدید به توافق رسیدند.

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدیران رئال و بارسا در حال حاضر ارتباط خوبی دارند و نمی خواهند این رابطه را با مذاکره با بازیکنان تیم  حریف به هم بزنند و به همین خاطر قرار نیست که بازیکنی به صورت مستقیم میان دو باشگاه جا به جا شود.

4125