صادقی: برای دعوت شدن به تیم ملی ناامید نیستم/ به سقوط فکر نمی‌کنیم

صادقی: برای دعوت شدن به تیم ملی ناامید نیستم/ به سقوط فکر نمی‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز تأکید کرد شاگردان کلانتری به سقوط فکر نمی‌کنند و در ادامه بازی‌های لیگ شرایط را تغییر خواهند داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، ایمان صادقی درباره شکست تیمش برابر استقلال تهران گفت: می‌دانستیم در تهران بازی سختی داریم، آنهم برابر تیمی که بدون شکست است و با کمترین گل خورده در صدر جدول قرار دارد. در مجموع باید بگویم که خوب بازی نکردیم، خصوصاً در نیمه اول و استقلال نمایش بهتری داشت. آنها جدا از گلی که زدند چند موقعیت خوب دیگر هم داشتند. بازیکنان ما تا جایی که امکان داشت تلاش کردند، ولی استقلال به دلیل بازی بهتری که انجام داد در نهایت برنده از زمین خارج شد.
وی در مورد عملکرد خوبش در این بازی و چند موقعیتی که از استقلال گرفت، تصریح کرد: وقتی بازیکن عملکرد خوبی دارد خودش احساس خوبی پیدا می‌کند، ولی این فقط کافی نیست چون نتیجه گرفتن تیم از هر چیزی مهمتر است. من همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم، چون دوست دارم آنقدر خوب کار کنم که به تیم ملی دعوت شوم. با این حال دوست دارم تیمم نیز نتیجه بگیرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فجر سپاسی راجع به شانس حضورش در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: من تلاش خودم را می‌کنم و برای رسیدن به تیم ملی ناامید نیستم. این درست که خیلی‌ها جایگاه و نتایج تیم را می‌بینند، ولی دوست دارم طوری کار کنم که نظر مربیان تیم ملی را هم جلب کنم.

صادقی درباره نتایج ضعیف فجر و اینکه خطر سقوط به لیگ دسته اول آنها را تهدید می‌کند، اظهار داشت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و مطمئناً در بازی‌های بعدی نتایج بهتری خواهیم گرفت. بازی بعدی با پیکان هم برای ما مهم است. ما این تیم را در دور رفت شکست دادیم و امیدوارم در بازی برگشت هم به پیروزی برسیم تا وضعیت‌مان کمی بهتر شود.

6641