گزارش ایرنا/ خودزنی در فوتسال زنان به سبک کرونایی

گزارش ایرنا/ خودزنی در فوتسال زنان به سبک کرونایی

پایگاه خبری فوتبالی- دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان برابر روسیه در حالی برگزار شد که بعد از مثبت شدن تست کرونای برخی از اعضا کادر فنی تیم ملی، باز هم در این دیدار حضور یافتند. بعد از این مسابقه، تست کرونای بیشتر بازیکنان باشگاه نصر فردیس نیز مثبت شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، هفته گذشته دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال زنان ایران برابر روسیه برگزار شد که ملی‌پوشان در هر ۲ دیدار نتیجه را واگذار کردند. اما پیش از این دیدار حاشیه‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه برخی از سرمربیان تیم‌های باشگاهی، بدلیل جلوگیری از مصدومیت، بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار ندادند.

تیم مس رفسنجان سه بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار تیم ملی قرار نداد، اما تیم نصر فردیس هفت بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار داد و یک بازیکن آن نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار برابر روسیه حضور یابد.

اما در این میان خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان با وجود مثبت بودن تست کرونا در دیدارهای تدارکاتی برابر روسیه حضور یافتند و همین امر سبب شد تا بیشتر بازیکنان تیم ملی نیز به کرونا مبتلا شوند.

همچنین بیشتر مبتلایان و مصدومان بازیکنان تیم نصر فردیس هستند که این امر سبب اعتراض کادر فنی و مدیرعامل این باشگاه شده است.

«مجید رمضانی» روز یکشنبه اظهار داشت: امسال برای حضور در تورنمت کافا هشت بازیکن خود را در اختیار تیم ملی فوتسال زنان قرار دادیم. پس از پایان این تورنمنت ۲ یا سه بازیکن ما به کرونا مبتلا یا مصدوم شدند. به همین دلیل در دیدار تدارکاتی با مسوولان فدراسیون فوتبال شرط کردم تا به دلیل حضور بازیکنانم در پلی آف لیگ برتر فوتسال زنان، به بازیکنان نصر فردیس فشار زیادی نیاورند و مسایل بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت کنند و آنها گفتند چشم.

وی ادامه داد: اما از روزی که دختران به تیم نصر فردیس بازگشتند تعدادی از آنها مشکوک به کرونا هستند و دیگر بازیکنان نیز مصدوم شدند. به همین دلیل پیگیر این موضوع شدم و آنها گفتند که یکی از اعضای کادر فنی سرما خورده بود و آن فرد تست داد و منفی شد اما در دیدار تدارکاتی مقابل روسیه باز هم حضور یافت، در حالی که نباید در آن بازی شرکت می‌کرد.

مدیرعامل نصر فردیس عنوان کرد: همچنین تست یک نفر دیگر از اعضای کادر فنی مثبت شد و به او اعلام کردند تا در دیدار تدارکاتی حضور نیابد اما آن فرد به شهرستان می‌رود و با تست منفی باز می‌گردد و وقتی دوباره پیش از دیدار تدارکاتی تست می‌دهد، ما بین دو نیمه مسابقه با روسیه، تست او مثبت اعلام می‌شود و به وی می‌گویند تا زمین را ترک کند. این در حالی است که او با بازیکنان یک نیمه کامل بوده و آنها را نیز به کرونا مبتلا کرده است.

وی اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی برای حفظ جایگاه خود جانبازیکنان را به خطر انداختند. از این موضوع بسیار ناراحتم و باید بدانید که تیم مس رفسنجان بازیکنان خود را در اختیار ملی قرار نداد اما ما قرار دادیم و این پاسخ لطفی است که فدراسیون فوتبال به ما داد.

این سخنان در حالی مطرح شد که از روزهای آغاز به کار «فروزان سلیمانی» به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتسال زنان هجمه‌ها به وی مبنی بر شیوه جوانگرایی تیم ملی و اعزام بازیکنان به کافا وجود داشت و اکنون نیز چنین غفلت و بی مبالاتی در تیم ملی انجام شده است و این امر سبب می‌شود تا اعتماد خود را نیز سرمربیان و مسوولان تیم‌های باشگاهی از دست بدهند.

تیم ملی فوتسال زنان ۲ دیدار تدارکاتی روزهای دوم و چهارم اسفند در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران مقابل روسیه انجام داد که با نتایج ۵ بر یک و همچنین یک بر صفر مغلوب شد.

6641