چهار بازیکنی که با حضور ژاوی در بارسلونا درخشان ظاهر شدند

چهار  بازیکنی که با حضور ژاوی در بارسلونا درخشان ظاهر شدند

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی جوان و اسپانیایی روی عملکرد چند بازیکن تأثیر زیادی داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، چهار بازیکنی که از زمان هدایت بارسلونا توسط ژاوی هرناندز، به دوران اوج بازی فوتبال خود بازگشته‌اند، از این قرار هستند:

جوردی آلبا:

از زمانی که ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت، جوردی آلبا علی‌رغم انتقاداتی که به او وارد شده، بازیکن متفاوتی به نظر می‌رسد. آمار نمی‌تواند دروغ بگوید. هیچ مدافعی در لالیگا بیشتر از آلبا پاس گل نداده است (شش پاس گل). این بازیکن اسپانیایی اخیرا مقابل ناپولی گلزنی کرد و تعداد گل‌ها و پاس گل‌های خود در این رقابت‌ها را به عدد 10 رساند (دو گل، هشت پاس گل).

جرارد پیکه:

این بازیکن نسبتا مسن در اوایل فصل بر مشکلات مصدومیت خود غلبه کرده است. در واقع، جرارد پیکه از زمان حضور ژاوی هرناندز هنوز مصدوم نشده است. این موضوع باعث شد که این بازیکن سی و پنج ساله هفده بازی زیر نظر ژاوی هرناندز انجام دهد. او همچنین با وجود سنش یکی از سخت‌ترین مدافعان برای دریبل زدن در لالیگا است. او در مقابل ناپولی نیز نشان داد که می‌تواند برای بارسلونا گلزنی هم کند.

سرجینو دست:

ژاوی گفت که وقتی به عنوان سرمربی انتخاب شد، دست به اندازه کافی خوب نبود. بارسلونا حتی به فکر فروش این بازیکن و خرید یک مدافع کناری سمت راست دیگر بود. از آن زمان این بازیکن به سرعت تغییر کرده است. سرجینیو دست در حال حاضر خوب بازی می‌کند، به خصوص در چند بازی که جایگزین دنی آلوز شده است.

فرنکی دی یونگ:

در نیم فصل اول انتقادات شدیدی از فرنکی دی یونگ وجود داشت. با این حال، هر کسی که بازی او را در بازی مقابل ناپولی دیده باشد، ژاوی هرناندز را به خاطر کارهایی که تاکنون در FDJ انجام داده است، تحسین خواهد کرد.

9404