5 بازیکن کلیدی چلسی برای دیدار مقابل لیورپول

5 بازیکن کلیدی چلسی برای دیدار مقابل لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های چلسی و لیورپول امشب در دیدار پایانی لیگ‌کاپ انگلیس به‌مصاف هم می‌روند.

به گزارش فوتبالی، دیدار نهایی لیگ‌کاپ انگلیس بین دو تیم چلسی و لیورپول از ساعت 20:00 امشب در ورزشگاه ومبلی برگزار می‌شود.

در این نوشته قصد داریم 5 بازیکنی را بررسی کنیم، که برای کسب قهرمانی چلسی در دیدار امشب نقشی کلیدی ایفا خواهند کرد.

شماره 5 - آنتونیو رودیگر

آنتونیو رودیگر شاید یکی از بهترین بازیکنان تحت هدایت توخل در چلسی سال گذشته بود. این ملی‌پوش آلمانی زیر نظر هموطن خود عالی است و بازی‌های بزرگ همواره قابل اعتناست.

با توجه به عملکرد رودیگر در فینال‌ها، توخل بدون توجه به ویژگی‌های حریف، مطمئناً روی او حساب می کند. 

شمار 4 - میسون ماونت

میسون ماونت یکی از بازیکنان چندپُسته تیم چلسی است. او توانایی بازی در پشت مهاجم، میانه میدان، جناحین و حتی در نقش وینگ‌بک در سیستم 3 دفاعه توخل را دارد.

مونت در این فصل تاکنون 7 گل و 8 پاس گل به نام خود ثبت کرده‌است و مایل است این آمار را در دیدار امروز مقابل لیورپول افزایش دهد.

شماره 3 - ادوارد مندی

ادوارد مندی یکی از بهترین خریدهای چلسی در زمان حضور فرانک لمپارد بود. دروازه‌بان مستحکم سنگالی کپا را در بیشتر بازی‌ها روی نیمکت نگه داشته‌است.

لیورپول بهترین خط‌حمله این فصل لیگ برتر بوده است. مندی کار سختی پیش رو خواهد داشت، اما او می تواند بار دیگر برگ برنده تیمش باشد.

شماره 2 - انگولو کانته

انگولو کانته در این فصل با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرده‌است، اما زمانی که در زمین حضور دارد  ثابت کرده که بهترین بازیکن تیم است. این هافبک ملی‌پوش فرانسوی به‌جز جام اتحادیه، تمام جام‌های داخلی را با آبی‌ها فتح کرده‌است.

اگر قرار است تیم لندنی قهرمان جام اتحادیه شود، کانته باید در بهترین حالت خود مقابل لیورپول ظاهر شود.

شماره یک - تیاگو سیلوا

تیاگو سیلوا را می‌توان در لیست بهترین انتقاال‌های آزاد تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار داد. سیلوا در این فصل یکی از بهترین مدافعان میانی فوتبال اروپا بوده‌است، با این وجود چالش سختی را در دیدار امشب پیش‌رو خواهد داشت. تیاگو سیلوا که در این فصل مهره درخشان تیم چلسی بوده‌است، علیرغم استحکام بالا در کار دفاعی، بازیساز بسیار باهوشی است.

مهاجم برزیلی چلسی یکی از پرافتخارترین بازیکنان حاضر در بازی امشب است. اگر بتواند فُرم خوب خود را تکرار و به تیمش در مسیر قتح جام کمک کند، می‌تواند جام اتحادیه انگلیس را به سبد افتخارات خود بی‌افزاید.

9719