حفظ فاصله سیتیزن‌ها با لیورپول در روز درخشش پدیده انگلیسی

حفظ فاصله سیتیزن‌ها با لیورپول در روز درخشش پدیده انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با تک گل فیل فودن موفق به کسب پیروزی باارزش یک بر صفر در زمین اورتون شد تا فاصله‌اش با لیورپول حفظ شود. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های اورتون و منچسترسیتی از ساعت 21 به وقت تهران در استادیوم گودیسون پارک مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در حالی پا به میدان می‌گذاشتند که شاگردان پپ گواردیولا با 63 امتیاز در صدر جدول و تافی‌ها با 22 امتیاز در جایگاه هفدهم قرار داشتند و سیتی نمی‌خواست که فاصله‌ 3 امتیازی‌اش با لیورپول از این کمتر شود. 

در نیمه اول مطابق انتظار مالکیت توپ و میدان در اختیار منچسترسیتی بود، اما آن‌ها در خلق موقعیت خیلی خوب عمل نکردند. در آن سمت نیز شاگردان فرانک لمپارد دل به ضد حملات بسته بودند و آن‌ها نیز راه به جایی نبردند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

در نیمه دوم سیتی دیگر تیم آرام و بی خطر نیمه اول نبود و فشار خود را برای رسیدن به گل پیروزی چند برابر کرد. آن‌ها چند بار تا فروپاشی دروازه اورتون پیش رفتند، اما درخشش پیکفورد اجازه این کار را به سیتی نمی‌داد تا اینکه در دقیقه 81 فیل فودن گل 3 امتیازی سیتی را وارد دروازه اورتون کرد. 

4416