دومین جلسه هم اندیشی اعضای هیات رییسه با غیبت مهرداد سراجی!

دومین جلسه هم اندیشی اعضای هیات رییسه با غیبت مهرداد سراجی!

پایگاه خبری فوتبالی- پس از نشست عزل موقت رییس فدراسیون فوتبال که توسط اعضای هیات رییسه و با هشت رای قاطع از هشت رای ممکن، اتفاق افتاد و در نهایت منجر به سرپرست شدن میرشاد ماجدی شد، هیات رییسه فدراسیون فوتبال، جلسه رسمی برگزار نکرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از جلسه عزل، یک جلسه با ماجرای انتخاب سرپرست برگزار شد که هنوز هم درباره اش اخبار و حاشیه های جدیدی مطرح می شود. در نهایت میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و از آن تاریخ تا این امروز دو سه جلسه به صورت هم اندیشی در فدراسیون فوتبال برگزار شده که البته این جلسات هم اندیشی، یک غایب بزرگ به نام مهرداد سراجی مدیرعامل سابق باشگاه سایپا داشته است. امروز هم جلسه سوم این هم اندیشی برگزار شد که در حاشیه این جلسه ابراهیم جهانیان رییس سابق دفتر شهاب الدین عزیزی خادم در آن تودیع شد. عکسهایی که از این جلسه منتشر شده نشان می دهد که سراجی باز هم در این جلسه هم غیبت دارد. 

اینکه چرا سراجی در این جلسات شرکت نمی کند کمی عجیب است، چرا که همه می دانند او طراح و مجری اصلی پروژه عزل عزیزی خادم و اصلاح فدراسیون فوتبال بود اما به نظر او دلخور است. هر چند در همان لحظات برگزاری جلسه هیات رییسه برای انتخاب سرپرست، خبر آمد که سراجی قرار است سرپرست فدراسیون فوتبال شود، اما در نهایت این میرشاد ماجدی بود که سرپرست شد.

برخی گمانه زنی کرده اند که سراجی به خاطر نگرانی هایی که دارد به جلسات نمی آید و برخی می گویند او تمایلی به کار کردن ندارد چرا که احساس می کند دور خورده است. در هر حال این ماجراها، ابهاماتی است که هیات رییسه فدراسیون و به ویژه میرشا ماجدی و حتی خود سراجی باید به آن پاسخ دهند.

1111