سلاح جدید ژاوی و بارسلونا در مقابل حریفان

سلاح جدید ژاوی و بارسلونا در مقابل حریفان

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی 42 ساله بارسلونا می‌گوید که در بازی‌های آینده بیشتر روی به ضد حملات می‌آورد چون این تاکتیک بخشی از DNA بارسلوناست. 

به گزارش فوتبالی، فرم کاتالان‌ها در ماه فوریه نوسانات زیادی داشته است، اما در چند بازی اخیر موفق شده‌اند با روی آوردن به ضد حملات گل‌ها زیادی به ثمر برسانند و حتی ناپولی را از گردونه مسابقات یورولیگ حذف کردند. 

به نقل از مارکا، ژاوی درباره روی آوردن بلوگرانا به ضد حملات گفت: "رئال مادرید با این روش ما را گیر انداخت و ما نیز توانستیم با ضد حملات ناپولی را شکست دهیم. این بخشی از DNA ماست. من گل‌های زیادی از هریستو استویچکوف، داوید ویا و تیری آنری روی ضد حملات به یاد می‌آورم. فوتبال همین است و باید از فضاهای خالی استفاده کرد."

بارسلونا یک شنبه شب از چهارچوب هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائویی خواهد رفت که در ماه ژانویه مقابل آن‌ها در جام حذفی شکست خوردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند. 

"ما از آن موقع تغییرات زیادی کرده‌ایم. از بسیاری جهات بهتر شده‌ایم و حالا خیلی خوب توپ را به حرکت در می‌آوریم. اعتماد به نفس لازم را داریم، اما باید هر بازی این مسئله را نشان دهیم. بیلبائو حریف قدرتمندی است و مقابل رئال سوسیداد به نتیجه خارق العاده‌ای دست یافت."

4416