ترکیب رایووایکانو و رئال مادرید؛ قرار گرفتن زیدان مقابل رئال مادرید

ترکیب رایووایکانو و رئال مادرید؛ قرار گرفتن زیدان مقابل رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و رایو وایکانو در هفته بیست و ششم از رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و در نهایت تیم آنچلوتی چه نتیجه ای در این بازی خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حال حاضر با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول که سویا است، صدرنشین رقابت های لالیگا است و بدین ترتیب شرایط خوبی در جدول رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا دارد و این شانس را دارد که با ادامه همین روند بتواند به قهرمانی برسد. تیم آنچلوتی در هفته های اخیر پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است اما به نظر می رسد که در حال بازگشت به مسیر درست باشد و اکنون باید دید که مقابل رایووایکانو در خانه این تیم چه عملکردی خواهد داشت. آنچلوتی در این بازی از ترکیب دلخواه و ایده آلش استفاده کرده است و تنها داوید آلابا را در اختیار ندارد.

یک نکته جالب این بازی هم قرار گرفتن لوکا زیدان، پسر دوم زیدان درون دروازه تیم رایو وایکانو است. لوکا زیدان زمانی در آکادمی رئال مادرید حضور داشت و دروازه بان سوم مادریدی ها هم شد.

ترکیب رئال مادرید

کورتوا | کارواخال، میلیتائو، ناچو، مندی | کاسمیرو، کروس، مودریچ | وینیسیوس، بنزما، آسنسیو 

ترکیب رایو وایکانو

لوکا زیدان، کاتنا، فران گارسیا، ایوان بالیو، ماریو سوارز، آلوارو گارسیا، اسکار والنتین، سانتی، ترخو، به‌به، سرخی گواردیولا.

1470