رکورد عجیب و غریب سرمربی بیلبائو مقابل بارسلونا؛ بازنده مطلق!

رکورد عجیب و غریب سرمربی بیلبائو مقابل بارسلونا؛ بازنده مطلق!

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیک بیلبائو و بارسلونا فرداشب (یکشنبه) از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی که در چهارچوب رقابت های لالیگا برگزار می‌شود، در نهایت چه اتفاقی می افتد و اوضاع برای آبی و اناری ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، مارسلینو گارسیا تورال، سرمربی فعلی اتلتیک بیلبائو یک رکورد عجیب و غریب مقابل بارسلونا دارد و آن هم این است که هرگز در رقابت های لالیگا موفق به شکست بارسلونا نشده است. این سرمربی در سایر رقابت ها مثل کوپا دل ری توانسته است بارسلونا را شکست دهد اما در لالیگا خبری از این اتفاق نبوده است و بدین ترتیب مارسلینو یک بازنده مطلق مقابل بارسلونا در لالیگا بوده است و اکنون در بازی فرداشب به دنبال این است تا بتواند این طلسم را بشکند و برای اولین بار، بارسلونا را در لالیگا شکست دهد.

مارسلینو زمانی که در ویارئال هم بود نتوانست بارسلونا را در لالیگا شکست دهد و او به طور کلی آمار 19 بازی مقابل بارسلونا در لالیگا را دارد و در تمام این 19 بازی بازنده بوده است هر چند که در کوپا دل ری بارسلونا را شکست داد اما در لالیگا یک بازنده بوده است و هیچکس به اندازه مارسلینو در لالیگا مقابل بارسلونا شکست نخورده است.

1470