رکورد تاریخی هری کین-سون هیونگ مین؛ مرگبارترین زوج تاریخ

رکورد تاریخی هری کین-سون هیونگ مین؛ مرگبارترین زوج تاریخ

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین و سون هیونگ مین در بازی تاتنهام و لیدز توانستند رکوردشکنی کنند. در حقیقت این زوج تا کنون 37 بار به هم گل یا پاس گل داده اند تا به مرگبارترین زوج تاریخ لیگ انگلیس تبدیل شوند.

به گزارش فوتبالی، هری کین در دقیقه 85 بازی مقابل لیدز یک پاس گل تماشایی و عالی را داد و سون از فرصت استفاده کرد تا گل چهارم تیمش در این بازی را به ثمر برساند. بدین ترتیب کین و سون به مرگبارترین زوج تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شدند.

در زمانی که کین و سون با هم در لیگ انگلیس درون زمین بوده اند، مهاجم انگلیسی 99 گل زده و مهاجم کره ای 61 تا. از طرفی سون تا کنون 19 پاس گل به کین داده و بازیکن انگلیسی نیز 18 پاس گل به ستاره کره ای داده است و بدین ترتیب در 160 گلی که کنار هم زده اند، 37 تایشان با پاس همدیگر بوده است.

کین - سون در فصل 21-2020 با ساختن 14 گل کنار هم رکورد فوق العاده ای را ثبت کردند. آنها حالا توانسته اند که رکورد زوج دروگبا - لمپارد را بشکنند. لمپارد بهترین گلزن تاریخ چلسی است و دروگبا در رده چهارم قرار دارد که رکورد قبلی در اختیار انها بود که 36 گل برای همدیگر ساخته بودند.  تیری آنری و روبرت پیرس نیز در آرسنال توانسته اند به رکورد 29 پاس گل برای همدیگر برسند. سرجیو آگوئرو و سیلوا نیز در منچسترسیتی 29 پاس گل به هم داده بودند.

4125