گزارش ایسنا/ «شهاب» رفت، خورشید فوتبال ساحلی طلوع می‌کند؟

گزارش ایسنا/ «شهاب» رفت، خورشید فوتبال ساحلی طلوع می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی فوتبال ساحلی در یک سال مدیریت شهاب الدین عزیزی خادم انواع و اقسام ناملایمت‌ها و بی مهری‌ها را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، با عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال، اهالی فوتبال ساحلی چشم انتظار تصمیماتی برای بهبود این رشته قهرمان اما فراموش شده در فدراسیون فوتبال هستند! ساحلی بازان فوتبال ایران که برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی توانستند مقام سوم و مدال برنز جام جهانی را به دست بیاورند، در یک سال اخیر، روزهای عجیب و غریبی را زیر نظر عزیزی خادم تجربه کردند.

رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال، در یک سال اخیر تصمیماتی گرفت که نه تنها کمک حال فوتبال ساحلی نبود، بلکه در اوج ناملایمت‌ها و بی‌توجهی‌ها، باعث بی احترامی به اهالی این رشته هم شد به طوری که بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از مسابقات بین قاره‌ای امارات، به علت نداشتن یک دست کت و شلوار، نتوانستند در مراسم بهترین های فوتبال ساحلی حضور داشته باشند!

اما اوج ناراحتی بازیکنان تیم ملی در بد عهدی مدیران مربوط از رئیس تا دبیرکل و رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی بود که برخلاف اظهارات خود مبنی بر پرداخت پاداش همسان با ملی پوشان فوتبال ایران، با گذشت پنج ماه هنوز یک ریال هم به این بازیکنان که از حداقل درآمد در این رشته برخوردار هستند، پرداخت نشده است.

حتی در این دوران، دو بازیکن پرافتخار تیم ملی فوتبال ساحلی یعنی حسن عبداللهی و پیمان حسینی هم از بازی های ملی خداحافظی کردند اما این فدراسیون هیچ مراسمی تقدیری از بازیکنانی که در این سال ها در مسابقات جهانی و آسیایی مدال کسب کرده بودند، برگزار نکرد.

در نتیجه، اهالی فوتبال ساحلی که در یک سال اخیر همه نوع بی توجهی و بی احترامی را به علت جوابگو نبودن مدیران فدراسیون فوتبال به پیام ها و تماس های کاپیتان و بازیکنان باتجربه این تیم به جان خریده اند، امیدوار به توجه میرشاد ماجدی به وضعیت این تیم هستند.

حتی در یک سال گذشته، تمام ارکان کمیته و دپارتمان فوتبال ساحلی هم مورد تغییر و تحول قرار گرفت و اکثر سمت ها به روسای هیات های فوتبال که از حامیان عزیزی خادم بودند، سپرده شد.

ساحلی بازان ایران که امسال توانستند نایب قهرمان مسابقات بین قاره ای امارات شوند، حدود یک میلیارد تومان بابت پاداش تمام بازیکنان و کادرفنی خود از فدراسیون فوتبال طلبکار هستند و امیدوارند ماجدی و اعضای هیات رئیسه این فدراسیون بالاخره به وضعیت این تیم توجه کنند. به خصوص که ماجدی را از جنس فوتبال می دانند و اعتقاد دارند او حرف بازیکنان این رشته را می‌شنود.

۴۱۵۴