کریستین اریکسن آماده اولین حضور رسمی با پیراهن برنتفورد

کریستین اریکسن آماده اولین حضور رسمی با پیراهن برنتفورد

پایگاه خبری فوتبالی- کریستین اریکسن امروز می‌تواند اولین بازی رسمی خود برا پیراهن برنتفورد انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، کریستین اریکسن امروز به میادین بازخواهد گشت و در میزبانی عصر امروز برنتفورد در مقابل نیوکاسل، ممکن است اولین بار برای تیم جدیدش به‌میدان برود.

هافبک 30 ساله دانمارکی تابستان گذشته در جریان بازی دانمارک و فنلاند در یورو 2020 دچار ایست قلبی شد، اما خوشبختانه پس از عملیات تیم پزشکی، احیای این بازیکن در زمین مسابقه با موفقیت انجام شد. با توجه به این واقعیت که داخل بدن اریکسن یک ICD نصب شده است، اریکسن دیگر اجازه بازی برای اینتر را نداشت، زیرا مقررات سری‌آ در مورد مسائل قلبی بسیار محتاطانه است.

اریکسن ماه گذشته به صورت رایگان با برنتفورد قرارداد امضا کرد و در چند هفته اخیر به تمرینات آمادگی جسمانی پرداخته و از بازگشت دوباره به زمین فوتبال هیجان‌زده است. مربی این تیم، توماس فرانک در کنفرانس خبری پیش از بازی تایید کرد که بازیکن سابق تاتنهام اولین بازی خود را درباشگاه جدیدش تجربه خواهدکرد.

این بازیکن دانمارکی تا پایان فصل با برنتفورد قرارداد دارد، اما به احتمال زیاد اگر اوضاع در چند ماه آینده خوب پیش برود، آن‌ها قرارداد او را تمدید می‌کنند.

این دیدار در پایین جدول برای یاران سامان قدوس اهمیت فراوانی دارد. اگر آن‌ها در جدال خانگی مقابل نیوکاسل، که این روزها وضعیت خوبی دارد، شکست بخورند ممکن است در ادامه برای بقا در لیگ برتر با چالش مواجه شوند.

9719