اظهارنظر عجیب میکل آرتتا درباره مهاجم گلزن آرسنال

اظهارنظر عجیب میکل آرتتا درباره مهاجم گلزن آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- نیکولا پپه شب قبل از گلزنی مقابل ولوهمپتون، پیامی را به سرمربی تیمش ارسال کرده بود. سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها این انتفاق را «تصادفی» نمی‌داند.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال پیام کوتاهی را که از نیکولا پپه قبل از گلزنی‌اش مقابل ولورهمپتون دریافت کرده بود، فاش کرد.

این بازیکن 26 ساله زمانی که توپچی‌ها از میهمان خود عقب بودند وارد زمین شد و گل تساوی را به ثمر رساند تا نقشی کلیدی در پیروزی تیمش داشته‌باشد.

آرتتا در صحبت با شبکه ورزشی talkSPORT ، فاش کرد که بازیکن ملی‌پوش ساحل عاجی در ساعت 3:00 صبح به او پیامک فرستاده است و تمایل خود را برای تأثیرگذاری نشان داده‌بود.

سرمربی آرسنال گفت: "پپه، دیشب بچه دار شد. ساعت 2-3 بامداد به من پیام داد و گفت می خواهم بیایم و به تیم کمک کنم. پس این اتفاق افتاد و تصادفی نبود. به این دلیل که اینجا اتحاد وجود دارد."

آرسنال با گل هوانگ هی‌چان حدود 70 دقیقه از میهمانش عقب بود. توپچی‌ها در بیشتر دقایق بازی بی‌نظم و پریشان به‌نظر می‌رسیدند و تا زمان ورود پپه در خلق موقعیت ناموفق ظاهر می‌شدند.

نیکولا پپه فقط 19 دقیقه مقابل ولورهمپتون بازی کرد، اما توانست تاثیر خود را در بازگشت و پیروزی تیمش ایفا کند. فقط 8 دقیقه طول کشید تا او بازی را به تساوی بکشاند. او تکنیک و کلاس بالای خود را در کنترل ماهرانه توپ را به‌نمایش گذاشت و سپس توپ را با یک ضربه وارد دروازه خوزه سا کرد.

9719