سهیلا جعفری: اگر از کیان حمایت نشود انصراف می‌دهیم/ تیم‌ها از کم تجربگی داوران ضربه می‌خورند

سهیلا جعفری: اگر از کیان حمایت نشود انصراف می‌دهیم/ تیم‌ها از کم تجربگی داوران ضربه می‌خورند

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم کیان نیشابور پس از قبول شکست سنگین مقابل سپاهان، ضمن اعتراض نسبت به داوری گفت که اگر حمایتی درکار نباشد، کیان از ادامه رقابت‌های لیگ انصراف می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران سپاهان اصفهان در خانه توانست کیان نیشابور را با شکست سنگین 7 بر صفر بدرقه کند. ناکامی که پس از هفته‌ها دوباره به سراغ دختران فیروزه‌ای آمد و آن‌ها از روند خوب هفته‌های پیشین دور کرد.

سهیلا جعفری در پایان این بازی اظهار کرد: سپاهان جزء تیم‌های بسیار خوب لیگ است و حمایت خوبی از آن‌ها می‌شود. در مقابل تیم‌ها از حمایتی برخوردار نیست و دست خالی به بازی‌ها می‌آید. درکل شرایط قابل قیاس نیست.

سرمربی تیم کیان در ادامه گفت: شاید اگر از تیم‌ ما هم چنین حمایاتی شود و بتوانیم اوایل فصل بازیکنان سرشناسی جذب کنیم، شرایط متفاوت‌تر از آنچه که اکنون رخ داده خواهد بود.

وی با بیان اینکه بازیکنانش نمایش خوبی ارائه دادند، خاطرنشان کرد: رقیب تیم پر مهره‌ای است و بازیکنان ما هم فرصت برای گلزنی داشتند اما موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند. بضاعت ما مقابل تیم‌های بزرگ همین است و به سپاهان‌ها تبریک می‌گویم.

جعفری در خصوص شائبه‌هایی مبنی بر انصراف از ادامه حضور در لیگ برتر، متذکر شد: مسئولین شهر و استان ما وعده‌هایی هایی به ما داده‌اند و تیم کیان هم شرط حضورش در ادامه رقابت‌های لیگ، حمایت است. ما با دست خالی به مسابقات می‌آییم و اگر حمایتی نشود قطعاً انصراف خواهیم داد.

سرمربی تیم نیشابوری همچنین بیان کرد: استان خراسان رضوی بعد از 14 سال به لیگ برتر فوتبال بانوان آمده و نخستین سال حضورش را تجربه می‌کند و قطعاً ما انتظار حمایت بهتری را داشتیم.

او کم‌توجهی را عامل شرایط تیم دانست و افزود: یکی از بازیکنان ما که با تیم کیان هم ملی پوش شد، اکنون در سپاهان حضور دارد و روی نیمکت این تیم است. ما حتی نتوانستیم بازیکن خودمان را نگهداریم چون حمایتی درکار نبود.

جعفری که معترض به قضاوت داور بازی نیز بود، در این خصوص تصریح کرد: دو موقعیت تیم سپاهان که منجر به گل هم شد یکی به صورت کاملاً واضح آفساید بود و دیگری هم خطا پشت محوطه رخ داد اما خانم زهره اسکندری آن را پنالتی تشخیص داد.

سرمربی تیم کیان ادامه داد: متأسفانه ضعف داوری در لیگ محسوس است و کماکان تیم‌ها از کم تجربگی داوران ضربه می‌خورند که امیدوارم در ادامه لیگ این نواقص پوشش داده شود.

1377