یشنهاد 1.5 میلیون دلاری النصر به سنگربان ناپولی

یشنهاد 1.5 میلیون دلاری النصر به سنگربان ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه النصر قصد دارد تا داوید اوسپینا سنگربان تیم ملی کلمبیا و ناپولی ایتالیا را جذب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، باشگاه النصر که مدت هاست به دنبال جذب یک سنگربان مطمئن برای ایستادن در قفس توری خود است، مذاکرات با داوید اوسپینا سنگربان ناپولی و تیم ملی کلمبیا را از سر گرفته است تا این گلر باتجربه را در تابستان 2022 به خدمت بگیرد.

در ژانویه 2022، النصر موفق شد جاناتان رودریگز مهاجم اروگوئه ای را از تیم کروز آزول مکزیک به خدمت بگیرد، اما پس از انتقال محمد العویس از الاهلی به الهلال، برنامه های این باشگاه برای جذب دروازه بان تیم ملی عربستان با شکست مواجه شد.

حالا این تیم شهر ریاض، قصد دارد تا با پیشنهادی دیگر، این دروازه بان را جذب کند. رودی گالتی خبرنگار ایتالیایی اسکای اسپورت در توئیتر خود نوشت که النصر همچنان علاقه مند به عقد قرارداد با دیوید اوسپینا سنگربان ناپولی است.

 وی تاکید کرد که مذاکرات رسمی بین النصر و اوسپینا از 9 ژانویه 2022 آغاز شده است. او اظهار داشت که پیشنهاد رسمی النصر پس از پایان ماجراجویی این بازیکن 33 ساله با ناپولی، سرانجام به دست او رسیده و اوسپینا در حال بررسی آن است.

قرارداد اوسپینا با ناپولی در ژوئن 2022 به پایان می رسد و پیشنهاد النصر سالانه 1.5 میلیون دلار آمریکا یا تقریباً 6 میلیون ریال سعودی در سال برآورد شده است.

پیش از این از گاباسکی و محمد الشناوی دو سنگربان تیم ملی مصر به عنوان گزینه های النصر نام برده شده بود و باید دید بالاخره این تیم متمول و پرطرفدار عربستانی موفق به جذب کدام سنگربان خواهد شد.

۴۱۵۴