قدرنشناسی دوباره میلان در سن سیرو

قدرنشناسی دوباره میلان در سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خانگی مقابل اودینزه با حساب یک بر یک متوقف شد تا بار دیگر جایگاهش در صدر جدول به خطر بیافتد. 

به گزارش فوتبالی، از آغاز هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، دو تیم میلان و اودینزه از ساعت 21:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو مقابل هم به میدان رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می‌کردند که روسونری 56 امتیاز در صدر و اودینزه با 25 امتیاز در رده شانزدهم قرار داشتند. 

در نیمه اول بازی آرام و محتاطانه از سوی هر دو تیم آغاز شد، اما رفته رفته شاگردان استفانو پیولی مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موفق شدند در دقیقه 29 توسط رافائل لیائو برزیلی، دروازه اودینزه را باز کنند. در اواخر نیمه، مهمان چند بار روی ضد حملات خطرناک ظاهر شد، اما نتوانست بهره‌ای از آن‌ها ببرد و این نیمه با پیروزی یک بر صفر میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم اودینزه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 66 توانست با ضربه اودوگی گل تساوی را به ثمر برساند. در 15 دقیقه پایانی بازی، فشار روسونری برای رسیدن به گل پیروزی چند برابر افزایش یافت، اما این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

با این تک امتیاز، میلان 57 امتیازی شد و حالا که اینتر با دو بازی کمتر و 54 امتیاز در رده دوم قرار دارد، می‌تواند از این فرصت نهایت بهره را ببرد. 

4416