خط و نشان مدافع بارسلونا برای مدعیان لیگ اروپا

خط و نشان مدافع بارسلونا برای مدعیان لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا مدافع اسپانیایی بارسلونا به تمجید از روحیه تیمی پرداخت و اذعان کرد که بارسلونا در شرایط سخت نیز بارسلوناست. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب گذشته تیم‌های ناپولی و بارسلونا از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در استادیوم دیگو آرماندو مارادونا مقابل هم به میدان رفتند که در پایان، بلوگرانا با حساب چهار بر دو به پیروزی رسید و در مجموع با نتیجه 5-3 راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. در حالی که کاتالان‌ها از حضور در لیگ اروپا خوشحال نیستند، اما حالا به دنبال قهرمانی در این تورنمنت هستند و می‌خواهند از این شرایط ناگوار، بیشترین منفعت را ببرند. 

به نقل از سایت گل، آلبا که یکی از چهار گلزن آبی اناری‌ها در مقابل ناپولی بود، به مووی استار پلاس گفت: "بارسلونا چه در شرایط خوب و چه بد، بارسلونا است. ما اوقات سختی داشتیم، اما مطمئنم که می‌توانیم از پس همه مشکلات بربیائیم. باید متحد باشیم. مردم به وجد آمدند. فکر می‌کنم عملکرد بسیار خوبی داشتیم. در چند بازی اخیر نمایش‌های پرگل و منسجمی داشتیم و باید به این روند مثبت ادامه دهیم. حالا وقت آن است که به جایگاه اصلی خود بازگردیم و به همه نشان دهیم که چه توانایی‌ و قابلیت‌هایی داریم."

4416