بازی مالکانه، دلیل اصلی پیروزی بارسلونا مقابل ناپولی

بازی مالکانه، دلیل اصلی پیروزی بارسلونا مقابل ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا معتقد است که آن‌ها با 'بازگشت به اصل خود' توانستند ناپولی در ایتالیا شکست دهند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب تیم‌های ناپولی و بارسلونا از دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت با نتیجه 2-4 به پیروزی رسیدند و در مجموع با حساب 5-3 راهی دور یک هشتم شدند. در این بازی جوردی آلبا، جرارد پیکه، فرنکی دی یونگ و پیر امریک اوبامیانگ، چهار گل کاتالان‌ها را به ثمر رساندند. حالا پیکه معتقد است که بارسا به خاطر بازگشت به سبک و استایل همیشگی خودش، توانست در این دیدار حساس به پیروزی برسد. 

به نقل از سایت گل، مدافع سابق منچستریونایتد در این باره به خبرنگاران گفت: "ما با سبک و سیاق خودمان بازی کردیم و توپ را در اختیار گرفتیم. بازی مالکانه مخصوص بارساست و برای یک مدت از این موضوع دور شده بودیم. چه کسی مقصر است؟ همه سهمی در این مشکل داشتند. عادلانه نیست که فقط به یک نفر اتهام بزنیم. خیلی چیزها از زمان بازی مقابل بایرن مونیخ عوض شد. حالا بازیکنان اعتماد به نفس دارند. در ژانویه خیلی خوب خرید کردیم و حالا بازیکنان تهاجمی مناسبی در تیم هستند."

4416