مریم جهان‌نجاتی: قهرمانی نیم فصل را به مردم سیرجان تقدیم می‌کنیم/ نیم فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتیم

مریم جهان‌نجاتی: قهرمانی نیم فصل را به مردم سیرجان تقدیم می‌کنیم/ نیم فصل فرسایشی را پشت سر گذاشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم شهرداری سیرجان پس از برد مقابل ملوان و قهرمانی در نیم فصل، نسبت به دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ چهاردهم ابراز امیدواری کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال شهرداری سیرجان در پایان 11 دیدار از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان توانست با کسب 31 امتیاز به عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ چهاردهم برسد.

سیرجانی‌ها از 11 بازی یک تساوی و 10 پیروزی کسب کردند و با آمار 43 گل زده و تنها یک گل خورده، یکی از بهترین عملکردهای خود را در ادوار اخیر لیگ به نمایش گذاشتند.

شهرداری سیرجان امروز و در پایان نیم فصل، در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه سردار جنگل توانست با نتیجه 4 بر صفر ملوان بندرانزلی را شکست دهد و به 3 امتیاز شیرین این دیدار خانگی دست پیدا کند.

مریم جهان‌نجاتی پس از کسب این پیروزی و قهرمانی در نیم فصل عنوان کرد: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. یک نیم فصل سخت و حتی فرسایشی داشتیم که سرانجام با صدرنشینی در نیمه نخست فصل به پایان رسید.

سرمربی شهرداری سیرجان در خصوص سختی‌های پشت سر گذاشته شده تا نیم فصل، خاطرنشان کرد: حضور در تورنمنت جام باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا، دیدارهای معوقه و حضور تیم ملی در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا عواملی بود که ما را مجبور کرد تا بازی‌هایی با فواصل زمانی 5 روز برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این فشردگی زمانی باعث شد تا کار برای همه‌ی تیم‌ها و به خصوص تیم ما با تجربه همه‌ی شرایط سخت شود و بازیکنان خستگی زیادی متحمل شوند.

جهان‌نجاتی در خصوص احساسش در پایان نیم فصل، تصریح کرد: من به همراه همکارانم در کادرفنی از همه‌ی بازیکنان خود ممنون و مچکر هستیم و قهرمانی در نیم فصل را به مردم خوب سیرجان تقدیم می‌کنیم.

سرمربی سبزپوشان همچنین متذکر شد: یادمان نرود که این پایان کار نیست و نباید چیزی را تمام شده بدانیم. هنوز 11 بازی دست نخورده باقی مانده و باید آن‌ها را انجام دهیم.

او در پایان گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم هم با کسب نتایج مد نظر و ادامه همین روند خوب، قهرمان پایان فصل شویم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

1377