جنجال در انتقال بازیکن ماشین سازی به خیبرخرم‌ آباد/ ماجرای عجیب مُهر باشگاه تبریزی و سرپرست برکنار شده

جنجال در انتقال بازیکن ماشین سازی به خیبرخرم‌ آباد/ ماجرای عجیب مُهر باشگاه تبریزی و سرپرست برکنار شده

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه ماشین سازی تبریز انتقال امیر شهیم به خیبر خرم آباد را اقدامی غیرقانونی خواند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه خیبر خرم آباد اعلام که امیر شهیم بازیکن تیم ماشین سازی تبریز با عقد قراردادی به مدت 4سال و نیم، به جمع شاگردان عبدالله ویسی اضافه شد. این در حالی است که این بازیکن سه سال با باشگاه ماشین سازی تبریز قرارداد دارد و مالک باشگاه پس از رسانه‌ای شدن این انتقال از ‌آن با خبر شده است!

مالک باشگاه ماشین سازی نیز پس از این اتفاق در ابتدا خبر برکناری سرپرست مدیرعاملی (میثم مصائبی) و سپس اطلاعیه زیر را منتشر کرد:

"به استحضار هواداران و مسئولان محترم می‌رساند:

۱. در خصوص خبر جدایی امیر شهیم اقدامات قانونی لازم در تاریخ ۱۸ و ۲۵ بهمن بصورت مکتوب از طرف مالکیت باشگاه و هیات فوتبال استان با توجه به بلاتکلیفی باشگاه در آن برهه زمانی انجام شده، قرارداد او غیرقانونی و بر اساس مقررات باعث محرومیت خود بازیکن و باشگاه خیبر خرم آباد خواهد شد.

۲.در پی درج و انتشار برخی دروغ‌های ناجوانمرادنه، دور از شرافت و انسانیت برخی از مزدوران و دلالان فاسد (که عمدتا غیر بومی و مسبب چندین ساله مشکلات باشگاه می‌باشند) در خصوص مالک و عملکرد باشگاه که توسط سه الی چهار نفر از هواداران ناآگاه و بی اطلاع در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی گشته و با ایجاد نگرانی در هواداران با فرهنگ باشگاه، منجر به زیر سوال رفتن شخصیت و جایگاه باشگاه شده، به این وسیله اعلام می‌کند در اولین فرصت اقدامات قانونی لازم نسبت به مسببین اصلی این قضایا از طریق مراجع ذیربط انجام خواهد شد.

ضمن اینکه به برخی از هواداران که‌ با ناآگاهی و بی اطلاعی مطالبی طرح کرده برای آخرین بار توصیه می‌شود بازیچه دست دلالان، عوامل فاسد و بدخواه آذربایجان و فوتبال نشوند. حساب شما با این بیگانگان و بدخواهان جداست. بنده از شما عزیزان شکایتی ندارم اما ان‌شاالله در محمکه قانونی با این عوامل بیگانه و ضد فوتبال پاک برخورد قانونی انجام خواهد شد."

یونس قربانی در همین راستا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: قرارداد امیر شهیم با ما سه ساله است. هیچ فسخ یا رضایتنامه‌ای به او ندادیم. معلوم نیست این جوان را دلالان با چه ترفندی اغفال کرده‌اند. دیشب از این اتفاق مطلع شدیم اما این کار خلاف قانون است و باعث محرومیت باشگاه مقصد و بازیکن می‌شود. امیدواریم که باشگاه خیبر خرم آباد این خبر را بردارد و بازیکن برگردد تا کار به شکایت نرسد اما اگر به این کار غیرقانونی اصرار داشته باشند، قطعا فردا شکایت خودمان را طبق روال قانونی و از طریق مراجع مربوطه در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری خواهیم کرد تا حق باشگاه پایمال نشود.

مالیک ماشین سازی در خصوص اینکه آیا این اتفاق به میثم مصائبی سرپرست برکنار شده باشگاه مربوط می‌شود، گفت: به هرحال در دوره او اتفاق افتاده است. دیروز او را برکنار کردیم. تا تاریخ 12/5 هر اتفاقی شامل پرداخت نشدن حقوق، جعل یا... که در باشگاه رخ داده بر عهده او است. متاسفانه او یک هفته نیز برخلاف تاکید ما، مهر باشگاه را در اختیار خودش داشت و به تهران رفته بود.

۴۱۵۴