طارمی بازی با لیون را دوست دارد!

طارمی بازی با لیون را دوست دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- پورتو در شرایطی باید دیدار اروپایی خود مقابل لیون را برگزار کند که بازیکن ایرانی‌اش خاطره خوشی از تقابل با این تیم فرانسوی دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بازی درخشان شب گذشته مهدی طارمی در ورزشگاه المپیکو رم کاری کرد تا پورتو برای دومین هفته پیاپی به برتری ۲ بر یک مقابل لاتزیو دست پیدا کند و با حذف این حریف سرسخت ایتالیایی به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا برسد، اما ستاره ایرانی در مرحله بعد هم یک چالش جذاب دیگر را پیش رو خواهد داشت.

مهدی طارمی که در مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان اروپا یک گل مقابل لیورپول به ثمر رسانده و یک پاس گل برابر آ. ث. میلان داده بود، پس از حضور تیمش در لیگ اروپا و بازی مرحله یک‌شانزدهم برابر لاتزیو نیز روند خوب خود را حفظ کرد و بعد از غیبت در دیدار رفت، دیشب در تقابل برگشت با حریف ایتالیایی یک پنالتی گرفت و آن را گل کرد و علاوه بر آن یک پاس گل تماشایی هم داد.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جاری لیگ برتر پرتغال ۱۲ گل به ثمر رسانده و هشت پاس گل داده، در رقابت‌های اروپایی نیز روند فوق‌العاده‌ای طی کرده که در تلاش برای تداوم آن در ادامه لیگ اروپا است و می‌تواند با درخشش دوباره در مرحله یک‌هشتم نهایی تبدیل به مرد اول پورتو در این رقابت‌ها شود.

قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در فصل ۲۲-۲۰۲۱ ظهر امروز برگزار شد که مشخص شد پورتو باید در دو بازی برفت و برگشت به مصاف لیون فرانسه برود؛ حریفی که مهدی طارمی خاطره خوشی از آن دارد.

پورتو در آخرین مسابقه دوستانه قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر پرتغال به مصاف لیون فرانسه رفت که مهدی طارمی در این دیدار تدارکاتی از دقیقه ۵۷ وارد زمین شد و توانست در دقیقه ۸۴ گلزنی کند تا تیمش به برتری ۵ بر ۳ برابر لیون برسد.

حالا دوباره طارمی و لیون به‌هم رسیده‌اند و پس از حدود هشت ماه با یکدیگر رقابت می‌کنند که ستاره ایرانی پورتو می‌تواند مثل بازی دوستانه پیش فصل، مقابل این حریف فرانسوی بدرخشد و گلزنی دوباره کند یا پاس گل بدهد.

7474